leopard Startet 22.Oktober.2013 Link til dette innlegget Startet 22.Oktober.2013 Hei jeg har en ray 240 som har en defekt høytaler . Denne lages ikke lenger og har vært umulig å tak på. Er det noen som vet om noen som har en liggende. Jeg har prøvd erstatteren 260 men den passer ikke. Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 23.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2013 Annonseras ut på Ebay med jämna mellanrum. Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 24.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2013 Jeg har tittet der også men har ikke funnet noe der ennå. Bra tips :) Syntes det er litt rart at de har sluttet å produsere deler til en vhf som er 07 mod. Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 24.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2013 Kan Du inte få den gamla reparerad? Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 24.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2013 Hmm det har jeg faktisk ikke tenkt på. Skal sjekke mulighetene for det. Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 29.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2013 Idag så såg jag annons på sådan högtalare på Ebay. http://www.ebay.co.uk/itm/Raymarine-RAY240e-VHF-Loudspeaker-/131031871991?ssPageName=ADME:B:SS:GB:3160 Förvisso anges att den bara levereras inom UK, men skriv ett mess till annonsören så brukar det ordna sig. Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 29.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2013 Supert takk ebonita da har jeg lagt inn bud :) Sitér dette innlegget Link to post
Jago Svart 7.Februar Link til dette innlegget Svart 7.Februar hei Er dette fortsatt aktuelt, at du trenger E45003 Active Speaker for Ray240? Jeg har ubrukt i originalpakning. vennlig hilsen John Kj. Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 7.Februar Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Februar Hei Nei desverre , fikk kjøpt den i linken over :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.