pcl Startet 23.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 23.Mars.2005 Etter og ha lest gjennom sidene hos båtmagasinet har jeg sett det er dukket opp ett nytt forum på http://havgapet.6k2.com/ Hva er det for noe rart ?? Har sett noen av innleggene, det ser ut som bare tull. God påske og takk for ett flott forum. Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 23.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2005 Havgapet er en som har frekventert både dette nettsted og andre. Det er lite vi har sett til ham her, og jeg må vel legge til at mottagelsen på hans inntreden her var svært så blandet. Jeg har inntrykk av at de aller fleste helst ikke ser noe til ham her mer... Det at han etablerer eget nettsted, er vel for å prøve å skape sin menighet ??? Om han lykkes, nei det er vel heller tvilsomt. Velkommen skal du være til dette forum, du vil nok trives her, og god påske til deg også.... Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 23.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2005 Forumet er opprettet av et av de utallige falske Gapene som har florert i det siste... (Det er en uke siden det ekte Gapet ga livstegn fra seg) Hvis noen lurer så er Medlemslisten sannsynligvis også for det meste falsk, jeg har iallfall ikke registert meg der. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 23.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2005 Hvordan kan man vite hvem som er den ekte Gaperen? Hvordan ser man det?? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.