Møkkalasset Startet 22.Oktober.2013 Link til dette innlegget Startet 22.Oktober.2013 Høsttreff for båtfolket på Furøya/ Gjertrudsund. Et lite stunt på tampen av båtsesongen.Når? Lørdag 26. oktober fra kl 12 og utover....Mange har allerede tatt opp båtene sine, men det finnes noen standhaftige entusiaster. Det inviteres hermed til høsttreff på Furøya i Tvedestrandsfjorden, nærmere bestemt på den nye brygga i mellom Gjertrudsund og Harpiksodden. ( Nord-vestsida av Furøya). Skulle det bli mye folk så fyller vi opp hele bukta. :-) Noen velger sikkert å overnatte, mens andre kommer innom på gjennomreise. Stedet er valgt pga bryggefasilitetene og fordi det forventes å ligge i le den dagen. Det er toalett på land, men ingen strøm eller vann på bryggene.OBS! Ta med noen pinner til bålplassen. Dessuten mat og drikke.Hvis været er bra legges det opp til en natursti eller annen aktivitet på land. En fottur på Furøya er uansett en opplevelse i seg selv.Det er å håpe at dette blir en skikkelig høstfest for båtfolket, men ingen rølp.Dette er et åpent arrangement, så det er bare å håpe på mange besøkende fra hele kyststripa her sør.Værmeldinga ser ikke verst ut, men det er uansett ikke værforbehold med mindre det er hvit nedbør. Folk med varmeapparat i båtene oppfordres til gjestfrihet hvis det blir kaldt på land.Kom da vel. Hvis dette blir en suksess er vi nok garantert medieoppmerksomhet.Tips venner og kjente.PS Ingen organisert tilbringer-/hentetjeneste, men man kan jo håpe.... Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 23.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2013 Og her er bryggeanlegget under ferdigstilling i sommer: Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 23.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2013 Å filleren. Godt initiativ. . :-) jeg har desverre booket den lørdagen til noe annet. Men skjærer det seg.. kommer jeg med Nordwesten.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Møkkalasset Svart 23.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2013 Synd det Bjørn, men dette var myntet på båtfantaster som deg. Del gjerne informasjonen med andre båtentusiaster. Har en FB gruppe også, der noen har meldt seg. Ser ut som at været kan bli bra så det kommer nok noen. Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 24.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2013 Desverre er båten på land, men ha en fin kveld. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
aileenll Svart 24.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2013 Du holder ut leenge du Møkkalasset. Det høres hyggelig ut, men båten står i krybba og venter på pressenning og ferskvannskjøring. Må nok prioritere det. Kos deg, er fruen din og i stiftstaden i helgen? Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Møkkalasset Svart 25.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2013 Fruen er der ja, og setter alt inn p å vinne banketten. Jeg prøver å kombinere litt oppussing i heimen og båtliv denne helgen. Vil uansett på fjorden i morgen. Kort eller lang tur.... Sitér dette innlegget Link to post
Golden Gate 37 Svart 25.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2013 Dette skulle jeg gjerne vært med på :-) Men er dessverre på jobb til ut i november. Bruker båten til isen ligger for tykt..... Sitér dette innlegget Før skjønte jeg ingenting - nå skjønner jeg ikke det heller Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.