Jump to content

TAMD60C, Sjøvannsfilter, nok med pakning mellom glass og beholder?


lunder67

Recommended Posts

Hei. Har to TAMD 60 C, hvorav den ene går varm ved ca 2000 omdr. Under vinterkonserveringen ser jeg at pakninga på sjøvannsfilteret er delvis ødelagt (den mellom lokk og beholder). Pakninga er konstruert slik at den i tillegg til å tette mellom glass, og beholder, også skal holde sila på plass. Dette innebærer at en del (ei leppe på hver side av sila) av pakninga er fri mellom sila, og beholderen. Den delen er helt borte, og har nok gått rett i oljekjøleren. Mitt spørsmål er da: Er det nødvendig med mer pakning en den som ligger mellom glasset, og beholderen? Det lille mellomrommet mellom sila, og glasset kan vel kun slippe igjennom mindre urenheter på ett par mm. Eller har jeg helt feil her?

 

Link to post
Share on other sites

Samme hos meg. Ville ikke bekymret uten leppe. Har en med og en uten leppe. Lå i den uten en liten gummisirkel under sila og presset den opp i glasset. Tok bort den i høst, og har ikke tenkt å bekymre meg

 

Men det som har forsvunnet inn må du vel nesten lete litt etter?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...