Lars Kirkeng Startet 24.Oktober.2013 Link til dette innlegget Startet 24.Oktober.2013 Lurer litt på hvor anoder sitter på disse motorene, prøver og lære litt! :-) Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 24.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2013 Ser du har fått to tråder med samme spørsmål. Ellers bør du kjappest mulig endre tittelen til f.eks. 6syl Ford hvor er anoder? Ellers må du fortelle hvilke marinisering motoren din har. Er det f.eks Bowman er det ikke noen sinker. Sitér dette innlegget Link to post
deepblue Svart 25.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2013 Ford med Anoder, hvor hvem,,, er vel ikke på verken ford kings, sabb, lehman etc... Sitér dette innlegget Link to post
Lars Kirkeng Svart 25.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2013 Ok, da lærte jeg noe nytt i dag også... Er en 6syl Ford ja fra 1983. Tusen takk for svar! :) Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 25.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2013 68hk Ford/Sabb har hvertfall zinkanoder i varmevekslerfen på hver side. Lenge siden eg hadde den båten nå, men lurer på om eg brukte å skifte 3 stk anoder. Sitér dette innlegget Link to post
Golden Gate 37 Svart 25.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2013 hvis det er en Ford Lehman du har så fantes alle dokumentasjoner lett tilgjengelig på nett. Kjapt Google søk.... Sitér dette innlegget Før skjønte jeg ingenting - nå skjønner jeg ikke det heller Link to post
Lars Kirkeng Svart 25.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2013 Takker for svar, det er en ren Ford uten turbo intercooler... Skal sjekke litt mere på nettet. Tusen takk! :-) Sitér dette innlegget Link to post
softice Svart 26.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2013 En Ford Lehmann 2715 120 HK har ingen tære zink. Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 27.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2013 Er ikke sikker på akkurat hvilken type evigvarende "steinknuser" du har, men 2725 har i hvertfall ingen zink. Sitér dette innlegget Link to post
Lars Kirkeng Svart 27.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2013 He,he!.. Steinknuser ja! Artig utrykk! :-)) takker for svar. Det er ikke noe å gjøre med den da? Bare bytte på skroget? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 27.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2013 Ford Sabb som jeg har sett har sink. min Ford Sabb 2714 har 2 i varmeveksleren og 2 i manifolien og jeg har skrudd ut en plugg og satt inn en ekstra Grønnpil. Og så er det en i smøroljekjølerenn. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.