b0bla Startet 26.Oktober.2013 Link til dette innlegget Startet 26.Oktober.2013 (redigert) I ibizaen jeg kjøpte på sensommeren er det plassert et ekkolodd. Det tenker jeg å erstatte med min kartplotter fra den gamle båten. Plotteren er en Garmin 421s. Lurer på om noen har noen gode forslag til plassering? Har tenkt at det går ant å sette den på samme plass hvor ekkoloddet er, men da blir skjermen delvis skjult av rattet. Ønsker helst ikke å felle inn plotteren under håndtaket, på grunn av at stereo muligens vil bli plassert der. Redigert 26.Oktober.2013 av b0bla (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Søringen Svart 26.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2013 Hovedsaken må jo være at kartplotter sitter godt synlig, og ville plassert det slik at en ikke trenger å sitte og kikke ned langt under rattet. Dvs jeg hadde valgt å plassere den på brakett et sted på "dashbord" der den ikke kommer i konflikt med kartluke og koppholder. Om det ikke blirt 100 % flush med konsollen hadde jeg tenkt mindre på. Funksjon framfor skjønnhet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.