Helene27 Startet 26.Oktober.2013 Link til dette innlegget Startet 26.Oktober.2013 Er det noen som kan hjelpe meg med hvor jeg kan bestille ny diseltank til min Fairline Targa 37. 1997 mod. Sitér dette innlegget Link to post
ray Svart 26.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2013 Jeg leverte mine gamle til Ilas marine i Oslo. Fikk 2 nye etter 4 dager. Var til P35 Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
snøgg Svart 26.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2013 (redigert) Hvorfor bytte tank?jeg hadde tæring i min gamle diesel alutank og da byttet jeg bare bunnen. Ny tank og ellers alle deler til Fairline kan bestilles hos Stavanger Marinesenter/Fairline Norge. Redigert 26.Oktober.2013 av snøgg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Helene27 Svart 28.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2013 Takk for svar. Tenkt det ikke kostet noe særlig mere og kjøpe ny tank, da jeg evnt. må bytte bunnen og lage ett par mannlokk for inspeksjon. Skal sjekke hva prisen på en ny tank i Stavanger hos Fairline. Hva kostet tankene hos Ilas Marine i Oslo? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.