Joakimpetersen Startet 27.Oktober.2013 Link til dette innlegget Startet 27.Oktober.2013 Heisann, mangler vindskjerm til båten min, noen her inne som har eller vet hvor jeg kan få tak i? Trenger ikke være strøken:) Sitér dette innlegget Link to post
3rik Svart 27.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2013 Hvorfor ikke heller lage en ny, hvem som helst som selger akrylglass har dette feks glassmestre. De kan sikkert skjære den til og. De originale var vel også av akryl, og tipper du ikke vil finne en brukt som er ripete og krakkelert. Jeg betalte Hartveit i Bergen 600,- for noen år siden så laget de til en shakespeare clubman(14 ft) jeg hadde. Shadow har ganske lik skjerm, sikkert noe bredere og høyere... Sitér dette innlegget Link to post
Joakimpetersen Svart 27.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2013 He tenkt tanken, men har ikke den gamle å hørte med ett firma i tvedestrand som lager vindskjermer å der sko di ha mellom 10-15000 å d e ganske uaktuellt, er ikke farlig om den er brukt, lakker den bare svart, er ikke en utstillingsbåt akkuratt, men kan jo alltid gjør som du seie å prøva å laga ein sjøl:) er nok å gjør med båten så hadde helst håpt å få tak i en, men ser ikke ut som d florerer av deler til disse båtene;) Sitér dette innlegget Link to post
morgull Svart 27.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2013 Hei. Har en mal til vindskjerm Shakespeare Shadow liggende. Den er tegnet av på stiv tapet. Du kan få den av meg hvis du vil. Enig med eriklepe - plexiglass / akrylglass er rimelig og de holder i mange år. Send meg en IM hvis du vil ha den så kan vi avtale nærmere. Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.