Worry II Startet 27.Oktober.2013 Del på Facebook Startet 27.Oktober.2013 Ny ankervinsj og ny propell. Har også bladet, Båtens Verden på gulvet. Liker dette magasinet svært godt. Hva med deg ? Hva ser du på ? Ny båt, eller ting til den båten du har ? Kjør popcorn ! Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 27.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2013 Sjekker nettet for P42, så øya blir slitne. Sitér dette innlegget Link to post
tor_ef Svart 27.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2013 Fått tilbud på gennaker til First-en.. frister veldig! Sitér dette innlegget Link to post
Lovart låring Svart 27.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2013 surfer nettet etter div båtstæsj. Vet ikke hva jeg har tenkt å kjøpe, men virrer hvileløst rundt på www. Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Hafrsfjord Svart 27.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2013 Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 27.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2013 Hele, det der er jo tegning av meg for et år siden. Hadde Nidelv 28, endte med Trawler.Sent from my iPad using Tapatalk HD Lurer på ny kalesje, Evt utbedre den jeg har. Stor kostnad med ny. Vurderer også to ekstra batterier. I skrivende stund sitter jeg i båten og ser fotball på TV, stapp mett av en burger.Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 27.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2013 Nå venter jeg på en stor tacopizza.. Tilbud på 99 kr.. Hadde ingen valg! Skal fikse litt på kalesjen som har melkehvite vindu, og bestille større stereo.. Og silke litt på større båt, uten at kjøp er i nærmeste framtid.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Permagne Svart 27.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2013 Ser på litt større båt, drømmer... Vurderer autopilot og ankervinsj... Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth 81 Svart 27.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2013 Kiker på "ny" båt på nettet. Gammelbåten e solgt og en erstatter må anskaffes før neste båtsesong. Har bestemt meg ca 95% for Polar 770 Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
Catch22 Svart 27.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2013 Sitter og ser på Ctek M300 laderen jeg fikk til bursdagen min i dag Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 27.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2013 Har kjøpt inn ny kontrollboks og pysevisp. Har forøvrig noen andre ting som skal fikses på iløpet av vinteren. Male brun stripe Pusse opp dasjbord Koble opp opplegg for pysevisp/ny kontrollboks Trekke om puter Overhale ankervinsj Rydde i el.opplegg Nye brytere og sikringsholdere LED pærer over alt Koble opp septikpumpe Navn på båt Service på varmer Nye slanger til ferskvann Legge opp til ankerlanterne Få opp trykket i kran på dass Lakkere lanterne/antennebøyle Montere vannvarmer Fikse propell Lufting septiktank Støpe inn pysevisp Ny VHF og antenne Støpe igjen hull for knopmåler Oppgradere gassopplegg Skifte kjølevannsinntak Lakke opp treverk Skifte eksosslange Justere tankmåler Opplegg for solcellepanel Rep feste for rekke på styrbord side Har foreløpig ikke noe stress med å få båten på vannet Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Kenneth 81 Svart 27.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2013 Håper du på en lang vinter nomen? Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
nomen Svart 27.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2013 (redigert) Håper du på en lang vinter nomen? På en måte så gjør jeg vel det,men tør ikke si det høyt Kanskje "Han der oppe" hører meg og vi får islagte fjorder til Sankthans Redigert 27.Oktober.2013 av nomen (see edit history) Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Gespen Svart 27.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2013 Ligger og grubler på alt jeg skal gjøre med båten jeg også, samtidig som jeg tråler nettet for neste båt jeg skal kjøpe neste år. Lurer på om jeg skal ta så mye oppgraderinger i vinter, egentlig penger rett ut vinduet, men jeg skal ha den en sommer til. Sitér dette innlegget Link to post
Antilia Svart 27.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2013 Ser på en masse tråder her på BP og er imponert over alle energiske og oppfinnsomme prosjekter, små som store. Vurderte å starte en tråd om min NW 900, men begynner å få en smule prestasjons angst når jeg ser hva som utrettes i de ulike prosjektene. :-). Imponerende. Sitér dette innlegget Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
Lady B Svart 28.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2013 På en måte så gjør jeg vel det,men tør ikke si det høyt Kanskje "Han der oppe" hører meg og vi får islagte fjorder til Sankthans Sankthansbål og isfiske er en perfekt kombinasjon! Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 28.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2013 Var på hytta i helga. Da er det obligatorisk å se i Båtblad! Det er nå kun to båter igjen på brygga vår, og min båt står trygt og tørt i naustet sitt. På lørdag blåste det opp sikkelig i Trondheimsleia og vinden kom som en vegg. Hurtigbåten til Kristiansund måtte avbryte og Hurtigruta gikk forbi Kristiansund og gikk rett over Hustavika.. Frista veldig lite med båtliv.. Men i båtbladene er det jo altid sommer og sol hehe. Gleder meg allerede til neste båtsessong. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Arvid_A Svart 28.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2013 Mens det regner vannrett og sydvesten plukker ned de siste bladene fra trærne rundt omkring, har jeg brukt noen kveldstimer på å samle bilder og videosnutter i en "logg" fra årets båtsesong. Dette gir en herlig mimring om en fantastisk sommer! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.