Morten:) Startet 29.Oktober.2013 Link til dette innlegget Startet 29.Oktober.2013 Jeg har som vinterprosjekt å renovere to KAD32 og trenger to motordeksel klistremerker. Disse produseres ikke lenger så de volvo penta forhandlere som jeg har spurt kan ikke skaffe. Er det noen her som har er jeg interessert i å kjøpe eller tips om noen som kan ha. Morten Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 29.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2013 Pussig, merkene til en del gamle motorer er fortsatt å få kjøpt, men de har tydeligvis gått tom til KAD32, men i katalogen står hele dekselet på lager til den nette sum av rundt 1200,- og jeg tror det blir vanskelig å skaffe merkene når ikke Volvo har de, med mindre du kan få noen til å reprodusere de for deg, men det blir neppe billigere enn å bare kjøpe to nye deksler. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 29.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2013 Jeg tror dekslet er uten klistremerke :-( Mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
adeneo Svart 29.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2013 Det er mye mulig, jeg bestilte deksel til en 5.7Gxi i sommer, og det kom med løst klistremerke som måtte settes på selv, uten at jeg husker i farten om merket sto som eget delenummer på fakturaen fra gullsmeden eller om det fulgte med dekslet ? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 29.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2013 Ahh. da tar jeg sikkert feil. Jeg har sett dekslene løse tilsalgs, men da uten klistremerker. Kanskje de blir solgt ved siden av. mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Morten:) Svart 29.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2013 Litt kjedelig det der, kan jo ikke ha skrukkete merker på blanke motorer.. Frem med strykejernet? Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 29.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2013 Bruk varmepistol og prøv å få de av hele, for så å lime de på igjen ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.