FinnSi Startet 30.Oktober.2013 Link til dette innlegget Startet 30.Oktober.2013 Det er originalmontert fettsmurt Sleipner pakkboks på propellaksling (45mm) i min Viknes 1030. Den er ikke dryppfri og jeg vurderer å bytte til vannsmurt type av fabrikant Tides Marine. Er det noen som har erfaringer med denne? Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 30.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2013 Jag har StrongSeal packboxar från Tides Marine. Dom satt i när jag köpte båten 2004 och har gått 14 000 Nm sen dess. Inga problem och håller tätt. Om dom har varit med från båten var ny (vilket är mycket möjligt) så har dom gjort 24 000 nm by now. Sitér dette innlegget Link to post
SP400 Svart 30.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2013 Hei Har denne typen i min Sunseeker 1997. Byttet den første nå i år pga. at vanntilførselen hadde gått tett. Over 2000t driftstid. Kjenner ikke så mye til andre typer, men det drypper aldri fra de jeg har. Vurderte ikke å skifte til annen type. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 30.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2013 Det er "på gang" et norsk alternativ til en betydelig mer behagelig pris og en letter konstruksjon enn Tides sine løsninger. Hvis det er ønske om å forsøke denne, er det bare å sende en IM så skal jeg henvise videre. (Det er mulig at løsningen er patenterbar, derfor ikke offentlig ennå). Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
casie Svart 14.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2021 Jeg kunne tenkt meg og bytte sitering i min Tides pakkboks som er helt make til @ebonita sin..Lar dette seg gjøre med båten på sjøen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.