Nimrod Startet 1.November.2013 Del på Facebook Startet 1.November.2013 (redigert) Hei. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt eller laget en akterpulpit til Polar 29? Mvh Nimrod Redigert 1.November.2013 av Nimrod (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tomfro Svart 1.November.2013 Del på Facebook Svart 1.November.2013 Prøv og kontakte dette firmaet. De har laget til mange fabrikater. http://www.oedegaard.no/5.html Sitér dette innlegget Link to post
Nimrod Svart 2.November.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.November.2013 Takk for hjelpen. Firmaet svarte raskt på min henvendelse, men de har dessverre ikke maler til Polar 29. De kan produsere etter tegninger og det har ikke jeg. Er det noen som kjenner til en Polar 29 med akterpulpit? Mvh Nimrod Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 2.November.2013 Del på Facebook Svart 2.November.2013 Du kan også kontakte Ronny Jørgensen på Elwaro Boats. Mulig han kan lage. Det koster ikke noe å spørre, 90532155 Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
idars Svart 2.November.2013 Del på Facebook Svart 2.November.2013 prøv på http://suntec.no de lager alt i syrefast Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
Nimrod Svart 4.November.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.November.2013 Tusen takk. Jeg skal ta kontakt slik dere foreslår. Sitér dette innlegget Link to post
Allegro27 Svart 5.November.2013 Del på Facebook Svart 5.November.2013 Så har du Ertec www.ertec.no som laget mye i syrefast til de fleste båtprodusenter. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 5.November.2013 Del på Facebook Svart 5.November.2013 Aner ikke hvor man får kjøpt denslags. Men bøyle akterut heter vel strengt tatt pushpit, ikke pulpit. Bare sånn at du vet hva du skal søke på... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
idars Svart 5.November.2013 Del på Facebook Svart 5.November.2013 Ja ertec og suntec er i prasis samme bedrift men ertec lager i hovedsak vindskjermer og dører. Ertec holder mest på med aluminium, det syrefaste blir lagd på suntec Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.