Erik Svart 13.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2015 (redigert) Har sett etter en god monokikkert (Monocular) selv, men ikke funnet noe som frister. Det tøffeste hadde vært en som var sammenleggbar i samme slengen, slik som kaptein Sabeltann har Redigert 13.Mars.2015 av Erik (see edit history) Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
sunnmøre Svart 13.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2015 I båten vi kjøpte fulgte det med en no-name kikkert. Den virket vanligvis helt bra, men den holdt ikke fuktighet ute, og etter noen år irret den istykker. Så kjøpte vi en Steiner og verden ble en helt annen. De som påstår at en kikkert til 500 kroner er bra nok vet ikke hva de snakker om. Det er min påstand Dette var kanskje ein kommentar på det eg skreiv? For all del, eg er fullstendig klar over at ein får ein betre kikkert om du betaler 10000 kroner, i staden for ein Biltemakikkert til under 1000 kr. (Biltemakikkerten blir selt av andre aktørar i Noreg for nær doble prisen, utan at kikkerten er særleg mykje betre av den grunn) Men - det er vel 4. sesongen med Biltemakikkerten no. Ikkje har eg hatt problem med fukt eller lekkasje, kikkerten er potte tett. Kikkerten fungerer forbausande bra når det er dårleg lys. Har samanlikna med dyrare kikkertar, men må seie at eg er imponert over kor lyssterk han er. Kikkerten er rimeleg komfortabel å bruke, og verkar så langt til å vere ganske solid. Eg er klar over at denne kikkerten truleg vil ha ei kortare livsleng enn ein dyrare kikkert, og har også ein annan kikkert om bord som reserve. Dette er også ein kikkert til under 1000-lappen, hugsar ikkje namnet, men denne kikkerten er elendig i forhold til Biltemavarianten. (Var i båten då ved kjøp) Poenget mitt er at det ikkje alltid er nødvendig å gå for det dyraste. Ofte er det tilstrekkelig med billigare alternativ. Kvaliteten på billige produkt varier likevel mykje. Det gjeld å finne produkta som gjev mykje for pengane. Så langt meiner eg at Biltemakikkerten gjev mykje for pengane. PS! Biltema sel ein del bra ting, men også ein del som ikkje er fullt så bra.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.