Jump to content

BPs Julemiddag i Bergen 2013, fredag 6/12 klokken 18:00

Frøken Fryd

Recommended Posts

1675499_h13efa1a6653e7e4ca195_v129800995

Årets julemiddag, den 9. i rekken går av stabelen 6. desember. De siste årene har tilbakemeldingene vert gode på at det arrangeres på hurtigruten, vi fortsetter dermed i samme spor men velger en ny båt også i år. Båten vi skal på denne gangen er MS Nordkapp. Dere kan lese mer om båten på Hurtigruten sine hjemmesider.

-

Hvis dere ikke har vert med før kan dere lese om de forrige julemiddagen her: 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 og 2012.

-

I takt med bruktbåtene har også pinnekjøttet gått ned i pris, i år koster det kroner 595,- per hode, drikke kommer i tillegg. Middagen er som vanlig buffet og vi har ikke hatt noe å utsette på hverken pinner, lutefisk eller lekre desserter de andre årene, med fare for å rulle tilbake landgangen...

Etter middagen serveres kaffe og baren er åpen, jeg regner med at det også kommer levende musikk litt utover. Det skulle ikke forundre meg om det dukker opp noen båtnøtter også.

I fjor var det mange som hadde med følge, det satser vi på i år også.

-

Det er begrenset med plasser også i år, det er derfor ønskelig med bindende påmelding i denne tråden, på samme måte som i fjor. Jeg har enda ikke smakt på pinnekjøttet i år men nå kjenner jeg at jeg gleder meg. Velkommen!

Redigert av Frøken Fryd (see edit history)

Jeg må dessverre melde avbud. Festkomiteen på jobben har bestemt seg og ombestemt seg og bestemt seg igjen for at det blir julebord på jobben den 6/12. De sa som Obama, "Hvis du liker baatplassen-julebordet kan du gå på baatplassen-julebordet" men de glemte å si at de mente alle andre dager enn 6/12.

Da blir listen slik:

2 x Frøken Fryd
1 x Liberty
2 x Lillefix og Obelix
2 x Dreamer
2 x Obelix 2

1 x Bergen

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Regner med jeg får deg som " mannskap "om bord fra Florvåg og innover til byen da Christel...

Trenger en " purser " til å mixe drinkene på vei inn.... :cheers_wine:

But og course, my horse. Stiller med kombinert stavmixser og bøgpropell :-) :cheers_wine::drink::cheers_wine:

Frøken Fryd: Skal betalingen settes inn på konto, eller betaler vi ombord?

Redigert av Christel III (see edit history)

Mvh
Simon

• 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...