Frøken Fryd Startet 2.November.2013 Link til dette innlegget Startet 2.November.2013 (redigert) Årets julemiddag, den 9. i rekken går av stabelen 6. desember. De siste årene har tilbakemeldingene vert gode på at det arrangeres på hurtigruten, vi fortsetter dermed i samme spor men velger en ny båt også i år. Båten vi skal på denne gangen er MS Nordkapp. Dere kan lese mer om båten på Hurtigruten sine hjemmesider. - Hvis dere ikke har vert med før kan dere lese om de forrige julemiddagen her: 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 og 2012. - I takt med bruktbåtene har også pinnekjøttet gått ned i pris, i år koster det kroner 595,- per hode, drikke kommer i tillegg. Middagen er som vanlig buffet og vi har ikke hatt noe å utsette på hverken pinner, lutefisk eller lekre desserter de andre årene, med fare for å rulle tilbake landgangen... Etter middagen serveres kaffe og baren er åpen, jeg regner med at det også kommer levende musikk litt utover. Det skulle ikke forundre meg om det dukker opp noen båtnøtter også. I fjor var det mange som hadde med følge, det satser vi på i år også. - Det er begrenset med plasser også i år, det er derfor ønskelig med bindende påmelding i denne tråden, på samme måte som i fjor. Jeg har enda ikke smakt på pinnekjøttet i år men nå kjenner jeg at jeg gleder meg. Velkommen! Redigert 2.November.2013 av Frøken Fryd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 2.November.2013 Link til dette innlegget Svart 2.November.2013 Jeg kommer og tar Båten byen Sitér dette innlegget Link to post
Lillefix Svart 2.November.2013 Link til dette innlegget Svart 2.November.2013 Lillefix og obelix kommer og :-) Sitér dette innlegget Det finnes alltid noe å glede seg over! Link to post
Frøken Fryd Svart 2.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.November.2013 Jeg tenker vi kopierer listen og legger til oss selv når vi melder oss på: 2 x Frøken Fryd 1 x Liberty 2 x Lillefix og Obelix =totalt 5 påmeldte Sitér dette innlegget Link to post
primusmotor Svart 2.November.2013 Link til dette innlegget Svart 2.November.2013 Fan og, reiser offshore 4 desember:-(((((( Sitér dette innlegget D5L Rana 13 Master 680 Skilsø 750cc Dacapo 9000 flyer SUN 33 Nordic oceancraft 28 Skorgenes 335 Skorgenes 375 Link to post
Dreamer Svart 2.November.2013 Link til dette innlegget Svart 2.November.2013 2 x Frøken Fryd 1 x Liberty 2 x Lillefix og Obelix 2 x Dreamer Totalt 7 påmeldte Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 2.November.2013 Link til dette innlegget Svart 2.November.2013 2 x Frøken Fryd1 x Liberty2 x Lillefix og Obelix2 x Dreamer 1 x Skipper Worse Vorspiel kommer vi tilbake til... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Dreamer Svart 3.November.2013 Link til dette innlegget Svart 3.November.2013 2 x Frøken Fryd 1 x Liberty 2 x Lillefix og Obelix 2 x Dreamer 1 x Skipper Worse 2 x Obelix 2 Totalt: 10 stk Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 3.November.2013 Link til dette innlegget Svart 3.November.2013 Da er vi på ferie lenger sør. Dere må ha en styggelig hund! Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Dreamer Svart 4.November.2013 Link til dette innlegget Svart 4.November.2013 330 har vært inne og "snust" på BP's julemiddag, men bare 10 påmeldte! Det var da svært til beskjedenhet her da! Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 6.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.November.2013 Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 6.November.2013 Link til dette innlegget Svart 6.November.2013 (redigert) Dette ser ikke vondt ut, selv om jeg foretrekker hvitvin og akevitt som perfekt tilbehør. Redigert 6.November.2013 av Dreamer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 8.November.2013 Link til dette innlegget Svart 8.November.2013 2 x Frøken Fryd 1 x Liberty 2 x Lillefix og Obelix 2 x Dreamer 1 x Skipper Worse 2 x Obelix 2 1 x Bergen Totalt: 11 stk En skal jo ha middag denne dagen også, og om en for eksempel skal seile regatta dagen etter går det jo an å gå tidlig hjem :-) Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 8.November.2013 Link til dette innlegget Svart 8.November.2013 Jeg må dessverre melde avbud. Festkomiteen på jobben har bestemt seg og ombestemt seg og bestemt seg igjen for at det blir julebord på jobben den 6/12. De sa som Obama, "Hvis du liker baatplassen-julebordet kan du gå på baatplassen-julebordet" men de glemte å si at de mente alle andre dager enn 6/12. Da blir listen slik: 2 x Frøken Fryd1 x Liberty2 x Lillefix og Obelix2 x Dreamer2 x Obelix 2 1 x Bergen Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Frøken Fryd Svart 12.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.November.2013 Hoppsann Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 12.November.2013 Link til dette innlegget Svart 12.November.2013 (redigert) Hiver meg på uten frue... hun tåler bare en fest i slengen.....er julebord dagen etter også for oss...tar båten til byen slik alle striler gjør Da blir listen slik: 2 x Frøken Fryd1 x Liberty2 x Lillefix og Obelix2 x Dreamer2 x Obelix 2 1 x Bergen 1 x Ida Marie Redigert 12.November.2013 av Ida Marie III (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 12.November.2013 Link til dette innlegget Svart 12.November.2013 (redigert) Hiver meg på som Ida Maries frue :-) 2xFrøken Fryd 1xLiberty 2xLillefix og Obelix 2xDreamer 2xObelix2 1xBergen 1xIda Marie 1xChristel Redigert 12.November.2013 av Christel III (see edit history) Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Ida Marie III Svart 13.November.2013 Link til dette innlegget Svart 13.November.2013 Regner med jeg får deg som " mannskap "om bord fra Florvåg og innover til byen da Christel... Trenger en " purser " til å mixe drinkene på vei inn.... Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 18.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.November.2013 Må snart melde endelig antall gjester til Nordkapp så om noen sitter på gjerde nå er det på tide å hoppe ned derfra og være med å spise pinnekjøtt! Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 18.November.2013 Link til dette innlegget Svart 18.November.2013 (redigert) Regner med jeg får deg som " mannskap "om bord fra Florvåg og innover til byen da Christel... Trenger en " purser " til å mixe drinkene på vei inn.... But og course, my horse. Stiller med kombinert stavmixser og bøgpropell :-) Frøken Fryd: Skal betalingen settes inn på konto, eller betaler vi ombord? Redigert 18.November.2013 av Christel III (see edit history) Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Frøken Fryd Svart 18.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.November.2013 Vi gjør som i fjor, sender IM til alle etterhvert. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 18.November.2013 Link til dette innlegget Svart 18.November.2013 , selv om jeg foretrekker hvitvin og akevitt som perfekt tilbehør. Det er jo bare halve pinnen og det er potet nok i kålrabistappa, Juleøl og akevitt hører til. HERLIG måltid, hilsen fra en Østlending som konverterte i 69, kjua dere. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Ida Marie III Svart 18.November.2013 Link til dette innlegget Svart 18.November.2013 Du er velkommen over fjellet roger-jo, mener vi har hatt besøkende østfra på julebordet her vest tidlgere... Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 27.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2013 Da må gjestene sjekke innboksen sin her på BP. Sitér dette innlegget Link to post
sumo Svart 28.November.2013 Link til dette innlegget Svart 28.November.2013 Er toget gått, løpet kjørt, båten lagt fra land osv, eller er det fremdeles mulig å melde seg på inkl følge? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.