Frøken Fryd Svart 28.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.November.2013 Jeg kan forsøke å ordne dette. Send meg en IM. Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 28.November.2013 Link til dette innlegget Svart 28.November.2013 Jeg tar båten og noe godt å drikke til byen. Alle er velkommen ombord Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 28.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.November.2013 (redigert) Du får sende IM til Ida Marie så dere ligger på samme stedet. Redigert 28.November.2013 av Frøken Fryd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 29.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.November.2013 Er toget gått, løpet kjørt, båten lagt fra land osv, eller er det fremdeles mulig å melde seg på inkl følge? Da er det i orden. Husk å følge opp med betaling beskrevet på IM. 2xFrøken Fryd 1xLiberty 2xLillefix og Obelix 2xDreamer 2xObelix2 1xBergen 1xIda Marie 1xChristel 2xSumo =totalt 14 gjester Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 4.Desember.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2013 Hvis det er noen etternølere nå så må jeg ha beskjed raskt. Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 5.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2013 Ikke etternølere nå ligger jeg på zakariassen bryggen og lader opp til i morgen gått fortøyd veldig gått fortøyd Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 5.Desember.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2013 Ja i dag må du nok både fortøye godt og fendre lavt. Ser Nordkapp er i god driv nedover mørekysten og med vind i hekken bør skuten ankomme til normal tid i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
sumo Svart 6.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2013 Nå har det seg slik at konemor sitter værfast nordpå, og det er høyst usikkert om hun rekker hit i dag. Det er for kort tid til å skaffe seg en brukbar substitutt-kone med sunne båtinteresser, så spørsmålet er om det er for sent å melde seg av i tilfelle tilfelle? Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 6.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2013 Eg sitter værfast i Bergen. ser slett ikkje værst ut i selskapskjole. Med mindre høyt hårfeste og drøye viker er en hindring, så kan eg være din kone for kvelden;-) Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 6.Desember.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2013 Sumo, du får komme alene hvis din kone ikke rekker hjem i tide. Det er også plass til Fjordland. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 6.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2013 Hadde sikkert vert hyggelig, men eg har ikkje dressen i offshorebagen, så eg heller vente på referat imorgen:-) Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 6.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2013 For dem som lurer på om M/S Nordkapp rekker frem til Bergen i tide, kan jeg berolige med at den akkurat har passert Ramsøy i Hjeltefjorden og vil dermed ankomme Bergen i rute. Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 6.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2013 (redigert) Vågen idag. Er det Liberty som ligger innerst, utenfor Peppes? Får komme meg hjem fra jobb, og skifte til matros-antrekket så jeg er klar for å mønstre på hos Ida Marie III Ser ut som man må ha med seg vadere ikveld! Redigert 6.Desember.2013 av Christel III (see edit history) Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Frøken Fryd Svart 6.Desember.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2013 Ja det stemmer at det er Liberty som ligger på Zachen. Ida Marie bet negler når snøen skulle av båten så han kommer landeveien istedet for. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 6.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2013 Bergen har fått noe kroppen som han ikke vil dele med dere det blir sofa og bøtte på meg i stedet for julemiddag. Det betyr at førstemann til mølla kan ta min plass og få en gratis julemiddag sammen med en trivelig gjeng. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 6.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2013 Ja jeg ligger på Zachen det er brae og stige rett inn på badeplatformen i dag ikka noe klatring Sitér dette innlegget Link to post
sumo Svart 6.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2013 Konemor på plass - jeg stiller med følge, nyvasket og ved godt mot 18:00 sharp. Vurderte tilbudet fra Fjordland, men....... Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 6.Desember.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2013 Det var kjipt Bergen, du får ha god bedring! Vi andre forsøker å være klar ved bordet klokken 18:00 Velkommen! Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 6.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2013 Hmmmm, lurer på om det er en sammenheng med dette omtalte julebordet http://www.ba.no/nyheter/article7029755.ece Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 6.Desember.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2013 Nå sitter gjengen å løser quiz, det er mye klaging på vanskelige oppgaver men gjestene gir ikke opp ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 6.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2013 Legg ut quizen her i morgen kl. 13:00 sharp, så vi får være med. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 7.Desember.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2013 Takk til alle som kom, det ble som vanlig god mat, stemning og en hyggelig avslutning i vågen hos Liberty. Quizen var i år litt vanskelig og bestod av 6 kartutsnitt hvor gjestene skulle finne frem til plasseringen. Obelix 2 ble årets vinner med hele 1 av 6 riktige , det var ønske om quiz av kategorien "Ole Brumm" til neste år så der er arragementkommiteen allerede satt på saken. Igjen, takk for laget! Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 7.Desember.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2013 Denne er til Mulligan, hvor er dette (julebordgjestene fikk en dårlig svart/hvit utskrift så da bør du ha gode muligheter! Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 25.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2013 Og hva var de korrekte svarene? Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Frøken Fryd Svart 25.Desember.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2013 1. Øst for Osterøy 2. Lindåsslusene 3. Herdla 4. Vest for Glesvær 5. Haakonsvern 6. Bismarsundet på Bømlo Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.