Steelyg Startet 3.November.2013 Link til dette innlegget Startet 3.November.2013 Jeg skal demontere mitt 290dp for første gang og har funnet en grei instruksjon på youtube. Jeg fikk desverre problemer allerede når jeg skulle løsne hjelmen over knutebelgen. De to sekskantskruene løsnet greit og i følge veiledningen skulle jeg så bruke en av skruene fra dekselet til å skru i et av de små hullene og få ut selve pluggen, men den er ikke til å rikke. Noen gode forslag? Så vidt jeg skjønner skal den trekkes rett ut? Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 3.November.2013 Link til dette innlegget Svart 3.November.2013 Bruk begge skruene.Kan vere groe i gjengene,så det er bare å smøre å moe skruene så løsner delen når du får skruene i gjennom og får terset opp pluggen.Det er tommegjenger i pluggen Sitér dette innlegget Link to post
Steelyg Svart 3.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.November.2013 Jeg var litt usikker på om jeg skulle forsøke å dra den ut etter skruene, eller om den skulle terses ut som du skriver. jeg forsøkte begge deler, men var redd for å være for hardhendt. Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 3.November.2013 Link til dette innlegget Svart 3.November.2013 Kjør skruene inn og ut med tynn olje på til dei går lett.Så kan du terse ut pluggen.Ved montering reingjer alle deler,og sett dei inn med grease,så løsner det lett neste gang Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.