Kotnes Svart 24.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2005 Tenkte det var noen som kunne bruke den i båt sammen med en GPS men det er helt dødfødt skjønner jeg selv om PCen fungerer veldig bra med XP og Bluechart innstalert. Det er kansje ikke alle som har råd til å legge 7-8000 i en laptop for å bruke i båten. Dette kun vært et billig alternativ for noen men siden det bare er søppel legger jeg den innerst i skapet og lar den hvile i fred. Takker for alle tilbakemeldinger. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
barx Svart 24.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2005 PS: Dette emnet er Off Topic. Da merkes det OT! pøh; en lapptopp vikariera lett som kartplotter, og dermed er denne tråden on topic som bare det! skål for fineveiret! barx Sitér dette innlegget Link to post
barx Svart 24.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2005 Dette kun vært et billig alternativ for noen men siden det bare er søppel legger jeg den innerst i skapet og lar den hvile i fred. hadde den hatt noe meir ram hadde den gjort nytta hos meg (kjører linux, og greier meg med med *mye mindre av det meste* enn hvis eg skulle ha micro$oft i sving)... barx Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 24.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2005 pøh; en lapptopp vikariera lett som kartplotter, og dermed er denne tråden on topic som bare det! skål for fineveiret! barx <{POST_SNAPBACK}> TAKK. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.