Gudrun Startet 24.Mars.2005 Del på Facebook Startet 24.Mars.2005 Har vi en båtprodusent med CE merking erfaring her? Har et dokument foran meg som jeg prøver å finne ut hva er for noe og ønsker svar kun fra kyndig hold. Tenkte dette var plassen? For å pirre litt i påvente av ekspert svar: Statement of Conformity...... Sitér dette innlegget Link to post
unknownuser Svart 24.Mars.2005 Del på Facebook Svart 24.Mars.2005 (redigert) Statement of Conformity...... <{POST_SNAPBACK}> Du mener vel "Declaration of Conformity Recreational Craft Directive 94/25/EC"... -fortell litt mer og så skal du se jeg kanskje har vært i samme situasjon. mvh harBayliner (som faktisk har tittelen: "Importør/produsent" i en mailliste... ) . Redigert 24.Mars.2005 av harBayliner (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 24.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mars.2005 Joda, minner litt om dette! Laget av International Marine Certification Institute, i Belgia. Videre står det bl.a: We hereby verify that the following boat type (produsentens navn) og deretter båt type. Så følger en opplistning av data på båten. Certifivate Number.......... Underskrevet av en managing director og stemplet av båtprodusenten. This certificate is valid for boats identified by the HIM as a 1999 og 2000 ........ model Kan dette brukes til noe som helst? Sitér dette innlegget Link to post
unknownuser Svart 24.Mars.2005 Del på Facebook Svart 24.Mars.2005 Kan dette brukes til noe som helst? <{POST_SNAPBACK}> Sannsynligvis ikke, men en kjapp telefon til IMCI`s representant i Norge vil nok avklare ganske fort om det er verdt noe. mvh harBayliner Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 25.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mars.2005 Takker så mye for svaret. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.