Jump to content

Edit History

Arne_

Arne_

Okei da! :wflag:Noen holder seg sikkert bedre enn andre.

Det spiller selvf inn at jeg har laget en forhøyning på ca 15 cm bak pedestallen slik at jeg kan se bedre over sprayhood + cockpitkalesjen som rulles fremover når vi seiler. Jeg ser greit over sprayhood, men siden vi ruller cockpitkalesjen fremover i stedet for å ta den av så blir det en 5-10 cm kant over der igjen. 

Med den nye plotteren ser jeg kartet helt klart uansett om jeg står rett bak,  på forhøyningen eller sitter på cockpitbenken.

Men, ville uansett byttet ut den gamle som var nesten 10 år gammel. De nye er mye mer brukervennlige, raskere, etc. Ville ikke ha kjøpt en 10 år gammel kartplotter. Da hadde jeg heller brukt en iPad med et godt kartprogram.

Arne_

Arne_

Okei da! :wflag:Noen holder seg sikkert bedre enn andre.

Det spiller selvf inn at jeg har laget en forhøyning på ca 15 cm bak pedestallen slik at jeg kan se bedre over sprayhood + cockpitkalesjen som rulles fremover når vi seiler. Jeg ser greit over sprayhood, men siden vi ruller cockpitkalesjen fremover i stedet for å ta den av så blir det en 5-10 cm kant over der igjen. 

Med den nye plotteren ser jeg kartet helt klart uansett om jeg står rett bak,  på forhøyningen eller sitter på cockpitbenken.

Men, ville uansett byttet ut den gamle som var 10 år gammel. De nye er mye mer brukervennlige, raskere, etc. Ville ikke ha kjøpt en 10 år gammel kartplotter. Da hadde jeg heller brukt en iPad med et godt kartprogram.

• Create New...