Lotus Startet 24.Mars.2005 Del på Facebook Startet 24.Mars.2005 Noen som vet? Biltema har åpent. De får besøk av en ivrig båtpusser. Maritim får også besøk hvis de har oppe. Kjører ikke bomtur hvis det kan unngås. Får slå på tråden lørdag morgen hvis ingen her vet...... Lotus Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 24.Mars.2005 Del på Facebook Svart 24.Mars.2005 Noe som haster virkelig fryktelig? Alt er åpent tirsdag, 3 dager etter... Sitér dette innlegget Link to post
Lotus Svart 24.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mars.2005 Hjemmeværende, påskefri , båt i hagen, reiser bort på tirsdag. Da er det greit å kunne mekke båt både lørdag, søndag og mandag. Hadde egentlig ikke tenkt å gjøre særlig mye, men fikk plutselig en ide om at diverse slanger skulle skiftes og at ekstra støyisolering kunne være kjekt. Da trenger jeg plutselig både slanger, nipler, lim, støyisoleringsmatter osv. Samtidig slipper jeg å gjøre ingenting både lørdag, søndag og mandag, selv om jeg egentlig er veldig flink til å gjøre ingenting. Kona sier ofte at jeg er ekspert på å gjøre ingenting, og det er viktig å drive med de tingene man er flink på. Det øker selvtilliten. Så om Maritim er stengt, er det ingen krise likevel. Lotus Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.