Harryi Startet 7.November.2013 Link til dette innlegget Startet 7.November.2013 Kunne tenkt meg å kunne slippe roret til tider når man går i Fjordene på Vestlandet med 6 knop . . Kaffen skal jo trekkes og man må jo gjerne bli kvitt den og :) Noen som har erfaring med Raymarine ST2000+ Rorkultpilot ? Ønske er å holde kursen og ikke oppdage at har tatt en annen vei . Sitér dette innlegget Link to post
bermuda Svart 7.November.2013 Link til dette innlegget Svart 7.November.2013 Jeg har erfaring med denne på en 33 fots seilbåt. Hvis den blir kalibrert riktig styrer den bedre en de fleste. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 7.November.2013 Link til dette innlegget Svart 7.November.2013 Jeg har og en slik. På seilbåt, 31 fot. Før stod det på en st1000. Den fungerte fint for motor og i moderat vær, men ble litt svak i hardt vær og full seilføring. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Bjørkski Svart 9.November.2013 Link til dette innlegget Svart 9.November.2013 Velg en SPX5 hvis du har mulighet. 2000 er ikke bra i bølger. http://m.youtube.com/watch?v=5oEWTYxg9HM Jeg brukte SPXen på en tilsvarende båt som i videoen, og den var mange gange bedre. Jeg byttet til SPXen fra en ST4000. Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 9.November.2013 Link til dette innlegget Svart 9.November.2013 (redigert) Hadde ST 2000 m/fjernkontroll på min forrige båt Jeanneau 28 fot seilbåt, seilte mye alene og den var helt uunværlig og alltid til å stole på. Helt topp med fjernkontroll, da kunne jeg sitt tørt under sprayhooden i motsjø og dritvær. Redigert 9.November.2013 av Bøljan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 10.November.2013 Link til dette innlegget Svart 10.November.2013 Jeg hadde også St2000+ og hadde aldri et feilslag på den. Helt flott pilot som styrte som en gud så lenge den ble riktig kalibrert. Også viktig å montere den ihht bruksanvisningen Sitér dette innlegget Link to post
Bjørkski Svart 10.November.2013 Link til dette innlegget Svart 10.November.2013 Hei Sjekk denne tråd også: http://forums.sailinganarchy.com/index.php?showtopic=151666 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.