Pequod Startet 8.November.2013 Link til dette innlegget Startet 8.November.2013 Er det noen her som har tenkt seg på denne messen til helgen? Kom over en annonse i Aftenposten i går, der Leangbukta Maritime Senter inviterer til messe lørdag og søndag. Jeg hadde planlagt en tur til Maritim på Slependen på lørdag, kanskje jeg skal ta en tur til Vettre også? Er dette senteret kun et senter som selger båter, eller har de en båtutstyrsbutikk også, ala Maritim? Har aldri vært der, så jeg aner ikke! Kunne jo vært fristende å tatt båten dit, men vet ikke om det er lov/plass å legge til! Kunne blitt en fin tur! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Mouche Svart 8.November.2013 Link til dette innlegget Svart 8.November.2013 Båtselgere, ikke utstyrsbutikk/er. De fleste båtene er vel tatt opp for lengst så sikkert ikke noe problem å låne en bås en liten stund. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Pequod Svart 8.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.November.2013 Takk for svar! Da tror jeg at jeg holder meg til den opprinnelige planen, er tross alt ikke ute etter båt akkurat nå...:-) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.