Jump to content

Edit History

Selco Racing

Selco Racing

Patsgarage skrev for 11 timer siden:

hadde det vert mulig å fått sett hvordan folk har støpt igjen hull til transom med og bare montere lift/heis på hekken? 
HAr en stormway jeg skal gjøre den jobben på og vil bare gjøre jobben en gang :) 

Tett hullet etter drevet med flere lag finerplater, sparkle igjen små hull og åpninger.

Støp flere lag glassfiber innvendig og utvendig på finerplatene, med god overlapp til alle sider.

 

Vurder behovet for innvendig langsgående forsterking med kneplater i flukt med bunnstokker.

Grunnarbeid med rensliping ned til frisk glassfiber er meget viktig.

 

Du bør prøve å ha mer enn 18 varmegrader i skrog og materialer, og lav luftfukt for optimal laminerings styrke. Bruk varmekanon og termometer.

 

Finishen tar du med sparkel.

Ligger vel mange tråder her inne med samme jobben.

Selco Racing

Selco Racing

Patsgarage skrev for 11 timer siden:

hadde det vert mulig å fått sett hvordan folk har støpt igjen hull til transom med og bare montere lift/heis på hekken? 
HAr en stormway jeg skal gjøre den jobben på og vil bare gjøre jobben en gang :) 

Tett hullet etter drevet med flere lag finerplater, sparkle igjen små hull og åpninger.

Støp flere lag glassfiber innvendig og utvendig på finerplatene, med god overlapp til alle sider.

Vurder behovet for innvendig langsgående forsterking med kneplater i flukt med bunnstokker.

Grunnarbeid med rensliping ned til frisk glassfiber er meget viktig.

Du bør prøve å ha mer enn 18 varmegrader i skrog og materialer, og lav luftfukt for optimal laminerings styrke. Bruk varmekanon og termometer.

Finishen tar du med sparkel.

Ligger vel mange tråder her inne med samme jobben.

Selco Racing

Selco Racing

Patsgarage skrev for 10 timer siden:

hadde det vert mulig å fått sett hvordan folk har støpt igjen hull til transom med og bare montere lift/heis på hekken? 
HAr en stormway jeg skal gjøre den jobben på og vil bare gjøre jobben en gang :) 

Tett hullet etter drevet med finerplater, sparkle igjen små hull og åpninger.

Støp flere lag glassfiber innvendig og utvendig på finerplatene, med god overlapp til alle sider.

Grunnarbeid med rensliping ned til frisk glassfiber er meget viktig.

Du bør prøve å ha mer enn 18 varmegrader i skrog og materialer, og lav luftfukt for optimal laminerings styrke. Bruk varmekanon og termometer ved behov.

Finishen tar du med sparkel.

Dette er enklere jobb enn du trodde.

Og med påhenger og heis blir det 17 mai og julaften hver dag.:thumbsup:

Selco Racing

Selco Racing

Patsgarage skrev for 10 timer siden:

hadde det vert mulig å fått sett hvordan folk har støpt igjen hull til transom med og bare montere lift/heis på hekken? 
HAr en stormway jeg skal gjøre den jobben på og vil bare gjøre jobben en gang :) 

Tett hullet etter drevet med finerplater.

Støp flere lag glassfiber innvendig og utvendig på finerplatene, med god overlapp til alle sider.

Grunnarbeid med rensliping ned til frisk glassfiber er meget viktig.

Du bør prøve å ha mer enn 18 varmegrader i skrog og materialer, og lav luftfukt for optimal laminerings styrke. Bruk varmekanon og termometer ved behov.

Finishen tar du med sparkel.

Dette er enklere jobb enn du trodde.

Og med påhenger og heis blir det 17 mai og julaften hver dag.:thumbsup:

Selco Racing

Selco Racing

Patsgarage skrev for 10 timer siden:

hadde det vert mulig å fått sett hvordan folk har støpt igjen hull til transom med og bare montere lift/heis på hekken? 
HAr en stormway jeg skal gjøre den jobben på og vil bare gjøre jobben en gang :) 

Tett hullet etter drevet med finerplater.

Støp flere lag glassfiber innvendig og utvendig på finerplatene, med god overlapp til alle sider.

Grunnarbeid med rensliping ned til frisk glassfiber er meget viktig.

Du må ha mer enn 18 varmegrader og lav luftfukt for optimal laminerings styrke.

Finishen tar du med sparkel.

Dette er enklere jobb enn du trodde.

Og med påhenger og heis blir det 17 mai og julaften hver dag.:thumbsup:



×
×
  • Create New...