NovaMan Startet 12.November.2013 Link til dette innlegget Startet 12.November.2013 Hei For noen år siden da jeg hadde en Bayliner, kom jeg over en løsning for å kunne åpne pulpit'en foran på dekk for enklere å kunne komme i land. Løsningen var genialt enkel, ved at jeg kun kappet av pulpit'en på begge side ca 50 cm fra baugen, og satte inn et beslag på hver side. Det ene beslaget gav meg anledning til å rotere den tidligere lukkede delen oppover, mens det andre beslaget hadde i tillegg en skrue mekanisme slik at den ble låst i lukket stilling når båten var i bruk. Noen som vet hvr jeg kan finne noe slikt i dag? Jeg husker det var et Svensk firma som produserte disse, men har ikke greid å finne igjen navnet. Sitér dette innlegget Link to post
Bew Svart 15.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2020 Dette lurer jeg også på.. har en searay med lukket pulpit som jeg ønsker å åpne. Høres jo ut som en genial løsning med en åpne/lukke mekanisme? noen som vet om/hvor det er mulig å finne en slik? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.