windy26 Startet 13.November.2013 Link til dette innlegget Startet 13.November.2013 Har en 40mm aksel på båten , har noen erfaring med overgangs spacer vis jeg skulle bruke en propell som har boring 45mm? båten er en halvplaner som topper ca 23 knop , hvorfor jeg lurte på dette var vis jeg fant en brukt propell som har riktig dim og stigning , men som da har 45mm boring , vil jo ikke risikere noe med en slik løsning vis det oppstår problemer. Sitér dette innlegget Link to post
cavaler Svart 13.November.2013 Link til dette innlegget Svart 13.November.2013 Jeg har hatt en sånn spacer på min båt de årene jeg har hatt den, og har nok vært der i lang tid før jeg kjøpte også. Jeg har ikke hatt noen problemer som kan skrive seg fra spaceren, har hatt propellen av flere ganger og har nå en annen propell på og heller ikke noe problemer nå, så, min erfaring sier ingen problemer med en sånn spacer. Hilsen Rune Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 13.November.2013 Link til dette innlegget Svart 13.November.2013 Sleipner lagerførte propeller foringer i standard 1/10 stigning. Hør med dem. Sitér dette innlegget Link to post
windy26 Svart 13.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.November.2013 Takk for svar det skal jeg sjekke :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.