Jump to content

Noen som skal handle hos WestSystem og har lyst på 500 kr rabatt?

hakonrk

Recommended Posts

Jeg har en tilgodelapp på kr 4990 hos West System Norge AS (http://westsystem.no/), som nå holder til på Alnabru. Jeg har egentlig ikke noe jeg trenger der nå, og selger derfor tilgodelappen for 4500 dersom noen her på forumet har tenkt å handle noe der og ikke sier nei til gratis 500 kroner. :smiley: Jeg kan godt møte deg på butikken med tilgodelappen, så du ikke trenger å betale meg før du har cashet inn tilgodelappen.

Her er det forresten første mann til mølla som gjelder, har bare én av disse tilgodelappene. :smiley:

Redigert av hakonrk (see edit history)
  • 4 måneder senere...

Jeg burde visst bumpet denne tråden litt tidligere - jeg tenkte at det er først nå folk begynner å bruke penger på båt igjen. :) Har vært litt usikker på om jeg bryter forumets regler ved å poste dette her, og derfor har jeg vært litt forsiktig. Tok sjansen på at det er OK siden dette er ren besparelse for den som uansett skal bruke pengene, og derfor blir litt annerledes å selge noe brukt.

• 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...