bilo3 Startet 15.November.2013 Link til dette innlegget Startet 15.November.2013 Jeg har en Volvo Penta MD11c som skal overhales, og da trenger jeg blant annet toppakninger og stempelringer. Har handlet med crome marine i Sverige tidligere, men synes det tar for lang tid fra man bestiller til delene kommer. Har dere tips til firmaer i Norge, gjærne med nettbutikk, som har fornuftige priser på de delene jeg trenger ? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Sitér dette innlegget Link to post
edo Svart 15.November.2013 Link til dette innlegget Svart 15.November.2013 Har ikke funnet noe billig i Norge, men om du skal overhale i vinter å kan vente litt på delene er det veldig billig på ebay.com Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
nimba Svart 15.November.2013 Link til dette innlegget Svart 15.November.2013 Prøv Eurofritid.no , der har jeg gjort flere kupp til min 41 maskin Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
Roger og Olina Svart 15.November.2013 Link til dette innlegget Svart 15.November.2013 Hei på deg. Når jeg hadde Volvo Penta, så bestillte jeg alle delene fra Danmark. Det lå ett verksted i Hirtshals husker jeg. Jeg bestilte bla komplett pakningssett og det var 1/3 av prisen i Norge. Dette er jo noen år siden nå, men ville sjekket det ut hadde jeg vært deg. Mvh Roger Sitér dette innlegget Link to post
Compromise Svart 15.November.2013 Link til dette innlegget Svart 15.November.2013 Du kan forsøke Marinedeler.no . Jeg har god erfaring med å handle der, og de leverer raskt. Sitér dette innlegget /per Link to post
Jori Svart 15.November.2013 Link til dette innlegget Svart 15.November.2013 Har ikke funnet noe billig i Norge, men om du skal overhale i vinter å kan vente litt på delene er det veldig billig på ebay.com Støttes, brøkdel av pris fra USA, selv med frakt og toll Prøv Eurofritid.no , der har jeg gjort flere kupp til min 41 maskin Gjelder vel de ikke originale delene, som de importerer direkte fra USA? Men enig, noen deler derifra (gjerne mer forbruksrelatert) er priset gunstig, mye dessverre ikke. Mange i Norge som leverer bra og riktig deler, men billig er det ikke noen som er. (Min erfaring) Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 15.November.2013 Link til dette innlegget Svart 15.November.2013 Sjekk ut disse: www.norpart.no De har VP-deler, varmeapparat etc. Sitér dette innlegget Link to post
bilo3 Svart 15.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.November.2013 Takk for svar. Har leita litt på ebay, men der fant jeg ingen ting. Skal sjekke ut de andre. Hvis noen av dere finner noe på ebay, så legg gjerne ut link her :-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 15.November.2013 Link til dette innlegget Svart 15.November.2013 (redigert) Husk at man oppnår ganske gode rabatter ved å møte opp hos autorisert forhandler, drikke et par kopper kaffe mens man prater med gutta og spør om en hyggelig pris. Hvis det ikke virker der du bor er Lasa i Oslo hyggelig. I USA kan du spørre www.marinepartsexpress.com som selger originalt volvo. Redigert 15.November.2013 av nordan family 27 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.