Salt Svart 16.November.2013 Link til dette innlegget Svart 16.November.2013 Det er jo ikke lenge til den 23., så jeg henger meg på lykkønskningene, Lars! :) (jeg kommer etter om noen uker) Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Otto R Svart 17.November.2013 Link til dette innlegget Svart 17.November.2013 Gratulerer, mange kunnskapsrike innlegg fra deg Sitér dette innlegget Link to post
abro Svart 17.November.2013 Link til dette innlegget Svart 17.November.2013 Stiller meg i rekken av gratulanter. Takk for bra innlegg både her og på sagaforumet:-) Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 17.November.2013 Link til dette innlegget Svart 17.November.2013 Stiller meg i rekken av gratulanter og ønsker til lykke med dagen 23/11. Har lært mye av Lars H ikke minst gleden av å lese alle hans innlegg om strøm. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Frode Stiansen Svart 17.November.2013 Link til dette innlegget Svart 17.November.2013 Gratulerer så masse med den store dagen 23/11. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 17.November.2013 Link til dette innlegget Svart 17.November.2013 Takker, takker for mange gratulasjoner! Heldigvis har jeg fremdeles nesten en uke igjen til å være en mann i 60-årene i. Å passere 70 år synes jeg høres skummelt ut selv om jeg ikke føler meg gammel i det hele tatt. Og ikke har jeg tenkt å bli voksen heller, selv om Trude maser om det. Jeg ble født som barn, og så kommer jeg sikkert til å gå i barndommen til slutt også. Da er det like greit å hoppe over den alvorlige tiden som voksen og fornuftig. Jeg får bare kåpe helsen holder slik at jeg kan nyte båtlivet i 10 - 20 år til. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Gabi Svart 17.November.2013 Link til dette innlegget Svart 17.November.2013 Gratulerer Lars! Onkelen til pappa fløy hangglider i en alder av noenogseksti. I tillegg fløy han modellfly og diverse. Han sa alltid at: Den dsgen du slutter å leke-da er du blitt gammel! Kos deg med båtlivet videre! Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 17.November.2013 Link til dette innlegget Svart 17.November.2013 Arne Næss ble heller aldri voksen og sluttet heller ikke å leke! En herlig kar som jeg tror hadde det godt med sin livsfilosofi. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
olpi Svart 18.November.2013 Link til dette innlegget Svart 18.November.2013 Lars. Gratulerer med 70 år, den 23.november. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 18.November.2013 Link til dette innlegget Svart 18.November.2013 (redigert) Jeg har lært mye av Lars H gjennom mange år. Det viktigste tror jeg er " en blir aldri gammel, kun flere år" samt meget mer Lars H fortjener all heder å ære men det høres snart ut som han skal begraves hehe Han er da ikke der enda Vi båt folk burde kanskje vurdere en statue av Lars som kan settes opp på Aker Brygge. Er det noen som blir med på en krone rulling Redigert 18.November.2013 av CB. (see edit history) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Anjuma Svart 18.November.2013 Link til dette innlegget Svart 18.November.2013 Hiver meg på gratulasjonskoret Gratulerer på forskudd Sitér dette innlegget Reparasjon av kretskort til Wallas dieselvarmere. https://baatplassen.n...hp?product=5533 Link to post
Lars H. Svart 19.November.2013 Link til dette innlegget Svart 19.November.2013 Vi båt folk burde kanskje vurdere en statue av Lars som kan settes opp på Aker Brygge. Er det noen som blir med på en krone rulling Kan dere ikke heller sette den opp i Hunnebostrand eller Oscarsborg gjestehavn? På Aker Brygge har jeg aldri vært. Sist jeg var i det området var da jeg skulle kjøre noen til toget, - på Vestbanen altså. Da parkerte jeg rett utenfor inngangen til Vestbanen. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Astor Svart 19.November.2013 Link til dette innlegget Svart 19.November.2013 Der Lars og Trude har vært oftest er på Kommersøya i Vestfold. Her vil Lars få en bauta vil jeg tro. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
succes 42 1980 Svart 19.November.2013 Link til dette innlegget Svart 19.November.2013 Gratulerer med dagen den 23 hvar så heldig og treffe deg og din kone på Østfold treffet jeg føller med på va du skriver her på Båtplassen for du vet va du skriver om :-) Mvh succes Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 19.November.2013 Link til dette innlegget Svart 19.November.2013 Ja han skal gratuleres. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Lovart låring Svart 19.November.2013 Link til dette innlegget Svart 19.November.2013 Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Mariell Svart 20.November.2013 Link til dette innlegget Svart 20.November.2013 (redigert) Er garantert uten nett den 23.11 Grattis Lars. :flag: :flag: :flag: X10 70 år er ingen alder for en ekte båtentusiast. Redigert 20.November.2013 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Dreamer Svart 20.November.2013 Link til dette innlegget Svart 20.November.2013 Jeg slutter meg til gratulantene. Vi setter pris på dine saklige innlegg. Ha en fin dag! Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 20.November.2013 Link til dette innlegget Svart 20.November.2013 Fruen mente at det var en fin anledning til å smake litt på hennes Baily og min Cognac beregnet på lørdagen allerede i dag etter at jeg hadde vært en tur på senteret.. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Astor Svart 20.November.2013 Link til dette innlegget Svart 20.November.2013 Vel fortjent, Lars. Gratulerer med lørdagen! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
VannTro Svart 21.November.2013 Link til dette innlegget Svart 21.November.2013 (redigert) Jeg skal ut og reise og blir borte noen dager så jeg får gratulere på forskudd Lars P.S. Min morfar fyller 93 i dag og er "still going strong" ! Redigert 21.November.2013 av VannTro (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Ulv I Svart 21.November.2013 Link til dette innlegget Svart 21.November.2013 Slenger meg på å gratulerer jeg å, selv om jeg er båtlaus har jeg ikke glemt gode venner fra denne tiden da vi var aktive og var på BP treff og greier. Så på vegne av hele familien ønsker vi å gratulere deg med dagen :) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Worry II Svart 21.November.2013 Link til dette innlegget Svart 21.November.2013 Hyggelig å høre fra deg Freddy ! Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 21.November.2013 Link til dette innlegget Svart 21.November.2013 Fruen mente at det var en fin anledning til å smake litt på hennes Baily og min Cognac beregnet på lørdagen allerede i dag etter at jeg hadde vært en tur på senteret.. Begynt å frekventere eldresenteret allerede Lars? Gratulerer på forskudd jeg også, er nok i båten på lørdag. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Kenneth 81 Svart 21.November.2013 Link til dette innlegget Svart 21.November.2013 Gratulerer på forskudd! Alltid morsomt og interesant å følge trådene og innleggene dine Lars! Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.