Snikende skeptik Svart 23.November.2013 Link til dette innlegget Svart 23.November.2013 Gratulerer med dagen til en fantastisk kunnskapsrik mann! Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 23.November.2013 Link til dette innlegget Svart 23.November.2013 Gratulerer med dagen :) Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Philonica III Svart 23.November.2013 Link til dette innlegget Svart 23.November.2013 Gratulerer Lars Sitér dette innlegget Link to post
Bodehode Svart 23.November.2013 Link til dette innlegget Svart 23.November.2013 Som så mange andre her på BP leser jeg dine innlegg, din deling av erfaring og meninger, alt fra septik til Sveriges bestkyst :-) gratulerer med dagen og fortsett dine skriblerier Sitér dette innlegget Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
fluefiskeren Svart 23.November.2013 Link til dette innlegget Svart 23.November.2013 Gratulerer så mye med dagen! Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 23.November.2013 Link til dette innlegget Svart 23.November.2013 Grattla med vel øvestått Lars Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Polarn Svart 23.November.2013 Link til dette innlegget Svart 23.November.2013 Gratulerer med 70 levde år din gamle sjøulk Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Figaro Svart 24.November.2013 Link til dette innlegget Svart 24.November.2013 Jaja, nå er du plutselig en "mann i 70-årene" Men du ser jo ut som om du ikke er en dag over 59! med dine fyldige grå krøller og den elgante måten du hoppet fra båten og ned på brygga da jeg kom for å hilse på deg en sensommerdag på Borgen Hyggelig møte og prat. Du har nok mange år med båtlivets gleder foran deg enda Sees! Hilsen Figaro, (han med stålbåten) Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Laholm Svart 24.November.2013 Link til dette innlegget Svart 24.November.2013 Noen sender hilsen tidlig fordi de skal utenlands. Andre, som meg, sender den sent fordi vi har vært utenlands. Jeg har hatt veldig stor glede av dine innlegg. Masse å lære, mass å innse at man burde ha gjort før man kvittet seg med Saga 27 (det ble problematisk da barna ble mange). Men for meg er kanskje noe av det viktigste du har skrevet ikke direkte båtrelatert, men at du forsiktig holdt "in topic" en beskrivelse av fordelene med å ta ut AFP og dermed kunne konsentrere seg mer om det som er viktig i livet. Siste arbeidsreise i morgen til torsdag, deretter AFP. Håper jeg klarer holde koken i samme grad som du gjør, også når jeg plutselig ikke har de faste rutinene å forholde meg til. Skulle du forville deg til vestlandet, så ville det jo være hyggelig med et treff. Det tror jeg mange mener! Sitér dette innlegget Laholm Link to post
torbi Svart 24.November.2013 Link til dette innlegget Svart 24.November.2013 Gratulerer med overstått.:-) Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Bateman Svart 24.November.2013 Link til dette innlegget Svart 24.November.2013 Gratulerer med gårsdagen! Sitér dette innlegget Silver Viking 15, SeaRay Sundancer 250, Princess 366 Riviera Link to post
Diesel248 Svart 24.November.2013 Link til dette innlegget Svart 24.November.2013 Gratulerer med overstått Lars H! Sitér dette innlegget Norsk motorhistorie --> Still going strong Link to post
kjeros Svart 25.November.2013 Link til dette innlegget Svart 25.November.2013 Vel overstått 70 årsdag! Takk for at du deler dine erfaringer og din kunnskap. Du er ung til sinns. Jeg håper du fortsatt får mange år i båt! Sitér dette innlegget mvh kjeros-Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS Link to post
Renita Svart 25.November.2013 Link til dette innlegget Svart 25.November.2013 Gratulerer med overstått dag Lars Sitér dette innlegget Link to post
Philonica III Svart 26.November.2013 Link til dette innlegget Svart 26.November.2013 Hm. tror Lars tok noen cognacer for mye Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 26.November.2013 Link til dette innlegget Svart 26.November.2013 Gratulerer med dagen som var :) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Svensk Svart 26.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.November.2013 Hoppas du har haft en bra födelsedag. Ser att du fått över 100 gratulationer här och säkert många hemma. Har själv varit på "inköpsresa" i Tyskland och bunkrat dryckesvaror inför kommande båt säsong. Inom EU får vi ta hem en hel del och priserna är fortfarande bra. Sitér dette innlegget Link to post
fredriksen Svart 26.November.2013 Link til dette innlegget Svart 26.November.2013 (redigert) GRATULERER med dagen som var Lars! Og takk for dine fine beskrivelser fra ferieturer i nabolandet! Når vinteren blir for lang så leses flere av dine innlegg på nytt og man blir fristet til å besøke "dine havner" også litt utenom høysesongen. Hilsen strømling som fortsatt har bilde av "nesten-Saga" med mast :-) steinar Redigert 26.November.2013 av fredriksen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.