SF Startet 17.November.2013 Link til dette innlegget Startet 17.November.2013 Etter mange år med røde tall samt at kommunen har ekspropriert området gir Trygve Jacobsen opp, Stavanger Båtsenter innstiller driften http://www.rogalandsavis.no/nyheter/article6986439.ece Kommentar fra moderator: Tittel redigert, var 'Ny båtforhandler i Stavanger konkurs' Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Andresh Svart 17.November.2013 Link til dette innlegget Svart 17.November.2013 Må være frustrerende både for ansatte og ikke minst båteiere som må finne seg nye båtplasser. Jobber er det forsåvidt råd til å skaffe seg i Stavanger regionen men ikke fullt så lett å skaffe seg ny båtplass dessverre..... Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 17.November.2013 Link til dette innlegget Svart 17.November.2013 Overskriften på denne tråden er vel ikke helt riktig. I følge artikkelen ser det jo ut til å være en beslutning om å legge ned og ikke noen konkurs. Dette er vel litt relevant i for kreditorer og ansatte. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 17.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.November.2013 Du har helt rett, det var upresist fra min side. Selskapet har vell vært teknisk konkurs hvert regnskapsår de siste årene, men Jacobsen har skutt inn frisk kapital hver gang. Ingen konkursgeneral han. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Erik Svart 3.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2013 Hmmm.. Hva betyr dette for garanti/reklamasjon ? Jeg har kjøpt nytt Yanmar drev der, ferdig montert, i vinter som var. Dette har det allerede vært feil på og reklamasjon gikk knirkefritt. De monterte flett nytt drev, og ikke tok det lang tid heller (de redda ferien min i år ). Men forsatt er drevet bare 1 år (fra det opprinnelig ble byttet). Hva skjer dersom noe nytt skulle inntreffe til neste sesong, eller året etter der ? Er det Yanmar selv som da er ansvarlig, eller er all reklamasjons rett tapt når disse legger ned Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
SF Svart 3.Desember.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2013 Du skal kunne gå på neste ledd, altså importør. Selv har jeg reklamert på Mercruiser drev hos lokal leverandør her i Stavanger, selv om motor og drev ble kjøpt av forhandler i Bergen (av forrige eier). Gikk fint det men jeg vet at de sjekket med importør først. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Erik Svart 3.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2013 Høres bra ut Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.