Belly Startet 25.Mars.2005 Del på Facebook Startet 25.Mars.2005 Undersøkelser viser at folk ofte tenker på sex. Menn tenker oftere på sex enn kvinner gjør: 16 prosent av menn tenker på sex minst en gang hvert 20. minutt, mens 6 prosent av kvinner gjør det samme. 36 prosent menn og 13 prosent kvinner tenker på sex minst en gang i timen. So what? Hva jeg kunne tenke meg å vite er hvor ofte du tenker på båten din (enten dette er den du har, eller den du drømmer om å skaffe deg). Baatplassens medlemmer må jo være en perfekt populasjon å sjekke ut: Tenker de like ofte på båt som gjennomsnittsmennesket tenker på sex? Kom igjen, send din stemme: Ettersom du sitter her og taster på PC-en har du sannsynligvis ikke noe fornuftigere å finne på, likevel. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 25.Mars.2005 Del på Facebook Svart 25.Mars.2005 Kontinuerlig ihvertfall nå om dagen Sitér dette innlegget Link to post
Majali Svart 25.Mars.2005 Del på Facebook Svart 25.Mars.2005 våkner tilogmed om natten og har funnet en løsning på et eller annet jeg har lurt på... Psyk? ja..... Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
barx Svart 25.Mars.2005 Del på Facebook Svart 25.Mars.2005 what else is there? barx Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 25.Mars.2005 Del på Facebook Svart 25.Mars.2005 I et båtforum da..... Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Lars H. Svart 25.Mars.2005 Del på Facebook Svart 25.Mars.2005 Normal? Nei! (heldigvis ikke) Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Frank v. Svart 25.Mars.2005 Del på Facebook Svart 25.Mars.2005 Kan jeg aldri innbille meg at jeg er....Har aldri hørt noen som har sagt jeg er det ivertfall... Tviler på det selv også...... mvh frank v. Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 25.Mars.2005 Del på Facebook Svart 25.Mars.2005 I den grad alle her tydligvis ikke er normal, så er jeg normal i forhold til det å ikke være normal for "Normal", nei det har jeg aldri vært Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 25.Mars.2005 Del på Facebook Svart 25.Mars.2005 Hebbesen er helt normal til å være båtinterisert. Er bare litt mer interisert enn de fleste... Ja akkurat slik som dere andre her på baatplassen.no Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
eysteind Svart 25.Mars.2005 Del på Facebook Svart 25.Mars.2005 Eg tenker nok på båten ganske ofte, ja. Våknet nå et natt og hørte noen ekle lyder. Såg ut av vinduet og himmelen var heilt opplyst! Det første eg tenkte på var selvfølgelig: BÅTEN! Hoppet ut av sengen og såg ned på båten. Den stod der som vanlig. "Heldigvis" var det nabohuset som brann. Hadde båten brent opp, hadde eg ikke vist hva eg hadde gjort! Sitér dette innlegget Link to post
Petter-B Svart 25.Mars.2005 Del på Facebook Svart 25.Mars.2005 våkner tilogmed om natten og har funnet en løsning på et eller annet jeg har lurt på... Psyk? ja..... <{POST_SNAPBACK}> Mener at det var en av våre norske forfattere som nevnte noe om å gå til sengs med et problem og våkne med løsningen i hånden......tror det var Wildenvei... Sitér dette innlegget Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post
`MINA' Svart 25.Mars.2005 Del på Facebook Svart 25.Mars.2005 Normale ? Ja ! Kona sitter og leser båtutstyrskataloger og "Seil- & riggtrim", mens jeg sitter å leter etter tips og løsninger her på nettet mens alle naboene ser på årets påskekrim m.m. Kan vi ha det bedre ? Neppe ! GeV Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
balja Svart 26.Mars.2005 Del på Facebook Svart 26.Mars.2005 Normal? Nå går æ ned i båden! Æ blir der resten av daen. Balja Sitér dette innlegget Link to post
Arne Belinda Svart 26.Mars.2005 Del på Facebook Svart 26.Mars.2005 Normal? Nå går æ ned i båden! Æ blir der resten av daen. Balja <{POST_SNAPBACK}> Hallå, æ´ dukke ferdi enda :nono: Normal, er glad jeg slipper å gnage meg igjennom isen hver gang vi skal på tur. Nå kommer våren og jeg er klar. Spørsmål: Er det normalt å glede seg til neste tur før man legger til for kvelden, og hva er det egentlig som trekker Sitér dette innlegget Link to post
TwinCab Svart 26.Mars.2005 Del på Facebook Svart 26.Mars.2005 Nei, heldigvis ikke! Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 26.Mars.2005 Del på Facebook Svart 26.Mars.2005 "Heldigvis" var det nabohuset som brann.Dette er sterk lesning, virkelig sterkt! Sitér dette innlegget Link to post
balja Svart 27.Mars.2005 Del på Facebook Svart 27.Mars.2005 Hallå, æ´ dukke ferdi enda :nono: Normal, er glad jeg slipper å gnage meg igjennom isen hver gang vi skal på tur. Nå kommer våren og jeg er klar. Spørsmål: Er det normalt å glede seg til neste tur før man legger til for kvelden, og hva er det egentlig som trekker <{POST_SNAPBACK}> Endelig ferdig! i dag har æ stoffa skuta. Nå er det bare å vente på han med krana! Tipper det blir sjøsetting til Fredag. Nå ser det ut til at det er slutt på isen for i år " balja er klar" Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 28.Mars.2005 Del på Facebook Svart 28.Mars.2005 Vel overstått påske alle sammen! Og stor takk til Hebbe for CD med fine bilder fra Stavanger. Har vel egentlig aldri tenkt på normalitetsbegrepet i forbindelse med båtinteressen, det var i alle fall artig å se at man er i godt selskap når det gjelder dette med å tenke på båt både titt og ofte. Til helga går Gygra til sommerhavn hvis været er brukanes! På hytta er våren kommet langt og pinseliljene er passert 15 cm mvh Jan S Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
håvar Svart 28.Mars.2005 Del på Facebook Svart 28.Mars.2005 Går nok mange tanker til båten både i og utenfor sesongen. Funderer stadig over ting som kan gjøres/skal gjøres og begynner nå å bli litt stressa for å få den klar til sjøsetting. Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 28.Mars.2005 Del på Facebook Svart 28.Mars.2005 Hva er å være normal? Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 29.Mars.2005 Del på Facebook Svart 29.Mars.2005 Kona spør om jeg ikke kan tenke på annet en båt?! Joda, svarer jeg. Data og elektronikk, samt biler er også innenfor interessefeltet. Hun trekker på smilebåndet. Skjønner at man ikke kan kurrere en båtslask på 55. Vi er vel ganske så forskjellige vi på Baatplassen også. Mange er altoppslukende. Andre har sine sære grener innenfor feltet båt. Jeg sluker alt som har med taubåter å gjøre. Helt naturlig, spør du meg. Naboen er båtintressert han også, men gidder knapt å snu seg etter en taubåt. Nei, normal er jeg ikke. Heldigvis. Hva er normalt?? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Rune B. Svart 30.Mars.2005 Del på Facebook Svart 30.Mars.2005 Tenke er nok feil ord for meg. Drømme er nok et mer dekkende ord. Tenker ikke så mye på alt det som må gjøres .Men når tanken på å sitte i båten en varm sommerdag kommer, drømmer jeg meg helt bort. Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 30.Mars.2005 Del på Facebook Svart 30.Mars.2005 Har ikke noen papirer som sier at eg er normal , men heldigvis for meg har eg heller ikke papir på at eg er unormal.. Så da..... Faller eg vel mellom barken og veden!!?? Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Bertinius Svart 30.Mars.2005 Del på Facebook Svart 30.Mars.2005 piss. dette har ikke noe med mine erogene soner å gjøre Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.