Jump to content

Er du normal?

Belly

Hvor ofte tenker du på båten?  

276 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Undersøkelser viser at folk ofte tenker på sex. Menn tenker oftere på sex enn kvinner gjør: 16 prosent av menn tenker på sex minst en gang hvert 20. minutt, mens 6 prosent av kvinner gjør det samme. 36 prosent menn og 13 prosent kvinner tenker på sex minst en gang i timen.

So what? Hva jeg kunne tenke meg å vite er hvor ofte du tenker på båten din (enten dette er den du har, eller den du drømmer om å skaffe deg). Baatplassens medlemmer må jo være en perfekt populasjon å sjekke ut: Tenker de like ofte på båt som gjennomsnittsmennesket tenker på sex?

Kom igjen, send din stemme: Ettersom du sitter her og taster på PC-en har du sannsynligvis ikke noe fornuftigere å finne på, likevel.

Eg tenker nok på båten ganske ofte, ja.

Våknet nå et natt og hørte noen ekle lyder. Såg ut av vinduet og himmelen var heilt opplyst!

Det første eg tenkte på var selvfølgelig: BÅTEN!

Hoppet ut av sengen og såg ned på båten. Den stod der som vanlig. "Heldigvis" var det nabohuset som brann.

Hadde båten brent opp, hadde eg ikke vist hva eg hadde gjort!

Hallå, æ´ dukke ferdi enda :nono:

Normal, er glad jeg slipper å gnage meg igjennom isen hver gang vi skal på tur. Nå kommer våren og jeg er klar.

Spørsmål: Er det normalt å glede seg til neste tur før man legger til for kvelden, og hva er det egentlig som trekker  :confused:

<{POST_SNAPBACK}>

Endelig ferdig! i dag har æ stoffa skuta. :flag:

Nå er det bare å vente på han med krana! Tipper det blir sjøsetting til Fredag. Nå ser det ut til at det er slutt på isen for i år :fishing:

" balja er klar" :cheers:

Vel overstått påske alle sammen!

Og stor takk til Hebbe for CD med fine bilder fra Stavanger.

Har vel egentlig aldri tenkt på normalitetsbegrepet i forbindelse med båtinteressen, det var i alle fall artig å se at man er i godt selskap når det gjelder dette med å tenke på båt både titt og ofte.

Til helga går Gygra til sommerhavn hvis været er brukanes!

På hytta er våren kommet langt og pinseliljene er passert 15 cm

mvh

Jan S :cheers:

Old fishermen never die - they only smell that way!

Kona spør om jeg ikke kan tenke på annet en båt?! Joda, svarer jeg. Data og elektronikk, samt biler er også innenfor interessefeltet. Hun trekker på smilebåndet. Skjønner at man ikke kan kurrere en båtslask på 55.

Vi er vel ganske så forskjellige vi på Baatplassen også. Mange er altoppslukende. Andre har sine sære grener innenfor feltet båt.

Jeg sluker alt som har med taubåter å gjøre. Helt naturlig, spør du meg. Naboen er båtintressert han også, men gidder knapt å snu seg etter en taubåt. :headbang::lol:

Nei, normal er jeg ikke. Heldigvis. Hva er normalt??

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...