Rula Startet 21.November.2013 Link til dette innlegget Startet 21.November.2013 Har kjøpt meg en Eberspächer d2 som jeg hadde tenkt å montere i min Quicksilver 580 Pilotehouse. Den største utfordringen slik jeg ser det, er å få eksosslangen montert riktig. Sliter litt med å finne ut hvordan jeg skal legge den. Derfor trenger jeg tips, evt. bilder av hvordan det kan gjøres. Er takknemlig for tips og triks :-) Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 21.November.2013 Link til dette innlegget Svart 21.November.2013 Jeg valgte å koble D2-en på det gamle eksosanlegget. Her var tydeligvis tanken at varme deler hadde litt avstand til brennbart materiale. Eksosutløpet fra varmeren frem til original potte/demper måtte jeg legge opp nytt. Her var det tett opptil stender på skottet, 25 mm, så jeg pakket røret inn i varmeisolerende materiale. Har fungert greit. :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.