mnk7711 Startet 24.November.2013 Del på Facebook Startet 24.November.2013 Hei. Skal kanskje kjøpe meg båt, men må bygge om til utenbords. Tips til dette. Alt fra hvilket materiale jeg bruker til oppskriften på hvordan. Takker for svar :) Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 24.November.2013 Del på Facebook Svart 24.November.2013 Denne klassikeren fortjener en innenbordsmotor, gjerne en V8 Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 24.November.2013 Del på Facebook Svart 24.November.2013 En slik hadde jeg også for 20 år siden. Hadde 50hk påhengsmotor på den. Den het "RU16" Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 24.November.2013 Del på Facebook Svart 24.November.2013 Dateline Bikini! Var ikke det en 15 foter med utenbordsmotor? hadde en som het det en fang og den satt det 115 merc på. Har de blitt levert med innenbords? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
mnk7711 Svart 24.November.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.November.2013 Den kom vist i både innenbords og utenbords versjon. Men nå kom det et nytt hinder... båten er i nord og jeg i sør. Har heller ikke anledning til å hente den... har heller ikke så mye penger til å betale frakt med. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 24.November.2013 Del på Facebook Svart 24.November.2013 Hvis det er den i Sykkylven så skulle det være en smal sak å kappe den om til utenbords. Korvidt det er hensikt i å bruke 3x båtens pris på frakt derimot... Einaste hensiktmessige med en slik blir å hente den sjøl på henger eller i en lang varebil Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.