Magnus Jensen Startet 24.November.2013 Link til dette innlegget Startet 24.November.2013 Jeg var uheldig tidligere i år og fikk motorrommet fullt av sjøvann. Nå skal jeg ta motoren ut for å få renset ut av svinghjulhus Etc. Jeg har nå støtt på et problem. Eksosrøret fra turboen går ned og står i veien for å få løsnet boltene mellom motor og adapterplate, jeg har løsnet røret nede men får dette tilsynelatende ikke ut uten å ta ut motoren og ikke motoren ut uten å ta ut dette... Er det noe jeg gjør helt feil her eller er det et triks som må til? Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 24.November.2013 Link til dette innlegget Svart 24.November.2013 Du må nok av med drevet,der sitter det 6 eller 8 bolter som går inn i svinghjulskåpa.Når disse boltane er løs,er det å løsne labbene framme så kan du trekke motoren fram.Eksos røret står igjen,det er festa i bakplata.Husk å merke topp på svinghjulskåpa. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.