kriflo Startet 25.November.2013 Del på Facebook Startet 25.November.2013 Nå har jeg kommet et skritt nærmere båtdrømmen, men må eventuelt gjøre noen mindre endringer med interiøret i den aktuelle båten. Blant annet må jeg få innpasset en vaskemaskin av typen eufemia 1000/ candy 1000. Noen av skuffeløsningene er også litt uhensiktsmessige, originalt var det tydeligvis høyt prioritert å ha champagnekjøler og den slags... Jeg har imidlertid ikke lyst å ødelegge det originale inntrykket av båten, og er derfor på jakt etter en dyktig møbel-/ innredningssnekker som har øye for gode løsninger. Interiøret er i sin helhet av teak, og alle benkeplater originale (respatex). Er det forresten noen som vet om det finnes norske forhandlere av de aktuelle vaskemaskinene (candy/eufemia)? Sitér dette innlegget Link to post
Båttransport D5L Svart 25.November.2013 Del på Facebook Svart 25.November.2013 Kjøpte vår Candy GO W 464D maskin på Elkjøp , bygger bare 52cm i dybde. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.