På svai Svart 10.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2014 Rett og slett "nylekkert"... Kjekk tråd med mange gode tips. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 10.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2014 Hadde jeg kunnet det jeg lærte underveis helt fra start så hadde det blitt dobbelt så bra på halve tiden.. Men det ble ikke så verst. Og med innvendig fjærbelastet skåte som smetter i lås når man setter den på, så det ikke går ann å glemme å låse. Så blir det spennende å se hvor lenge den holder da..... Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Popeye70 Svart 10.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2014 Mangler egentlig bare en horisontal lufteventil i nederste plate, så du får et helt ansikt. To runde øyne øverst, og en horisontal munn nederst. ;-) Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Erik Svart 11.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2014 Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Framtia Svart 11.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2014 evt flytt holderen: Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Erik Svart 11.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2014 Er ikke i tvil engang, det MÅ jeg bare gjøre !! Sender bilde når klart Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Eureka Svart 11.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2014 Og vinsjhåndtakholderen som nese? :) Artig bilde laget sv Framtia. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 11.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2014 Kona har lagt ned veto, fikk for mange assosiasjoner tror jeg (hun er Trønder) Men ideen var god ! Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Eureka Svart 11.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2014 Jeg skal lakker opp igjen min 3-delte nedgangsluke i massiv mahogny. Har pusset 2 av 3 plater. Tenkte å tegne inn Comfort-logoen med blyant eller sort tusj før jeg lakker. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 11.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2014 Logo er tøft, jeg lagde en plate på pidestallen for å feste VHF og plotter. Der ripet jeg inn båtens logo, skar ut til dybde 5 mm før fylling med Tec7 og pussing: Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Eureka Svart 11.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2014 Ja se der ja :) blir som er fuge. Får finne frem gamle sløydferdigheter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.