Petter-B Startet 25.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 25.Mars.2005 Kjære dere dyktige båtbyggere! Hvordan skal man fp en romslig motorromsluke som er ca 1 meter bred til ikke å knirke? Gode råd mottas med takk Sitér dette innlegget Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post
Verrie Svart 25.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2005 Dersom det gnikker mot underlag, så har 3M gummi i løpende lengder du kan kjøpe for å lime fast på underlag. Fåes hos byggevarer, jernvarer etc. Sitér dette innlegget Link to post
barx Svart 25.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2005 (redigert) Hvordan skal man fp en romslig motorromsluke som er ca 1 meter bred til ikke å knirke? knirking kan også komme av at luka svikter på midten. i så fall kan du lime/ skru på noen avstivere ("bjelker") på undersiden. trenger ikke være tjukke greiene... barx Redigert 25.Mars.2005 av barx (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 26.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2005 F.eks profiler i aluminium vil stive av masse. Veier ikke noe som helst og gjør susen. Funka bra hos meg ihvertfall. Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Petter-B Svart 26.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2005 (redigert) F.eks profiler i aluminium vil stive av masse. Veier ikke noe som helst og gjør susen. Funka bra hos meg ihvertfall. <{POST_SNAPBACK}> Hei. Kan du si noe om dimensjonen du brukte, og hva slags profil, hvordan du monterte dette.. Gummi lister vil bli anskaffet. Husker å ha sett noe slikt benyttet på en Skilsø på båtmessa. Hilsen Petter Redigert 26.Mars.2005 av Petter-B (see edit history) Sitér dette innlegget Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.