barx Startet 25.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 25.Mars.2005 kanskje groen e mindre begeistra for blått? verd ett forsøk... barx Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 26.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2005 (redigert) kanskje groen e mindre begeistra for blått? verd ett forsøk... barx <{POST_SNAPBACK}> Tja? Hu Gro er vel nærmest fargeblind vil jeg tro. All erfaring tilsier imidlertid at mørke farger er mer effektive enn lyse. Sånn sett burde du kansje velge svart. På den annen side, blåfagen din er jo betydelig mørkere enn den gamle. Redigert 26.Mars.2005 av rem (see edit history) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Enjoy Svart 26.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2005 (redigert) Det er obligatorisk med blått bunstoff og hvit vannlinje på trebåt syntes jeg. Det er vakkert det. Forøvrig foretrekker jeg sort på plastbåt. Enjoy Redigert 26.Mars.2005 av Enjoy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 27.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2005 Det er obligatorisk med blått bunstoff og hvit vannlinje på trebåt syntes jeg. Det er vakkert det. Enjoy <{POST_SNAPBACK}> Eller rødt med hvit stripe Jeg skal også ha svart bunnstoff på grunn av at tjæren alikevrl vil slå igjennom Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret4 Svart 27.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2005 (redigert) Jeg har med hell gått over til hvitt på mine båter, og det har jeg tenkt til å gjøre med classic`en også. Men skal først strippe skroget for primer og påføre 3-4 strøk epoxyprimer. Synes at båtene virker høyere og at de får et penere ytre når den sorte flaten ved vannlinjen forsvinner. Men må si meg enig med barx og enjoy når det gjelder trebåter, og hadde kanskje fått det lille extra ved å avslutte med en stripe hvitt? Men smaken er som.......... Mvh Redigert 27.Mars.2005 av firefighter (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
barx Svart 28.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2005 (redigert) så er tilde ferdig med understellsbehandlinga; blei så fint atte! neste post på programmet: lakkflikking og maling av lugartak. barx ps) observer nye kalesjebøyler; ny kalesje rett om hjørnet... Redigert 28.Mars.2005 av barx (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
håvar Svart 28.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2005 Hei. Sverger også til hvitt bunnstoff. Tror jeg står over stoffing i år. ble smurt 3 strøk i 2003 og ett ifjor. Fortsatt mye igjen av fjorårets samt att jeg kunne tenkt meg å fjerne alt til neste vinter. Det begynner å bli veldig grovt en del steder. Stort jobb antakelig. Noen som har tips til måter å fjerne det gamle stoffet uten å skrape opp for mye. Eller så gror det veldig lite. Bruker båten mye samt att den ligger i elva med mye strøm. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.