Jump to content

ny sesong, ny farge

barx

Recommended Posts

kanskje groen e mindre begeistra for blått? verd ett forsøk... :smiley:

barx

<{POST_SNAPBACK}>

Tja? Hu Gro er vel nærmest fargeblind vil jeg tro. All erfaring tilsier imidlertid at mørke farger er mer effektive enn lyse. Sånn sett burde du kansje velge svart. På den annen side, blåfagen din er jo betydelig mørkere enn den gamle. Redigert av rem (see edit history)

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Jeg har med hell gått over til hvitt på mine båter, og det har jeg tenkt til å gjøre med classic`en også.

Men skal først strippe skroget for primer og påføre 3-4 strøk epoxyprimer.

Synes at båtene virker høyere og at de får et penere ytre når den sorte flaten ved vannlinjen forsvinner.

Men må si meg enig med barx og enjoy når det gjelder trebåter, og hadde kanskje fått det lille extra ved å avslutte med en stripe hvitt?

Men smaken er som..........

Mvh

Redigert av firefighter (see edit history)

Hei. Sverger også til hvitt bunnstoff. Tror jeg står over stoffing i år. ble smurt 3 strøk i 2003 og ett ifjor. Fortsatt mye igjen av fjorårets samt att jeg kunne tenkt meg å fjerne alt til neste vinter. Det begynner å bli veldig grovt en del steder. Stort jobb antakelig. Noen som har tips til måter å fjerne det gamle stoffet uten å skrape opp for mye. Eller så gror det veldig lite. Bruker båten mye samt att den ligger i elva med mye strøm. :rolleyes:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...