Jump to content

Føler seg for unge til båtferie!

MaSa

Recommended Posts

skjedd en del her ja, ser det er flere som har samme oppfatning,

Når det gjelder paradisbukta eller jordbukta så er jeg oppvokst der, har hytte 10 min gange fra stranda, på andre siden av øya.

Vi har ikke vært der på 2 år, da det er for nært hjemme, en helgetur kan tenkes ditt, men som du sier det er mer party enn annet der inne, selv har jeg vært en av dem i flere år........

Ferieidyllen vår, er jomfruland-skutevikskilen,langøykilen-kragerø-perleporten nr 1:)- risør og flere steder mot arendal..

også strømstad og koster syntes vi er fint, neste sesong er planen sør i sverige- danmark kr.sand og hjem, men vi vet det kan endre seg fort, for vi følger ofte været :)

Vårt problem er ikke og finne steder,mennesker eller andre barn. Dem er overalt og vi får kontakt overalt og barna får lekekamerater overalt...

Så vi trives som bare det vi :) idag hadde forresten kona snakket med en på jobben som har en datter som igjen er av våres datter beste venner i barnehagen, dem ville kjøpe turbåt før neste sesong og de har allerede planlagt noen turer sammen, så hvem vet mye kan skje :)

Men svaret jeg søkte hadde nok nøkkelord som følger:

Interesse

Økonomi

Studier

Prioriteringer

Og folk blir foreldre senere idag

Men likte forslaget til Popeye70 :)

Hei! Kjenner oss igjenn med dere så absolutt.. vi har en på 7år og snart 1år.. og vi er under 30.. men dette er mere generelt.. vi kjøpte en 25fot Dynamic (som forøvrig holder til i bamble hvor dere holder havn) i våres men regnet ikke med og møte mange jevngamle småbarnsforeldre stadig på vannet heller pga dem fleste prioriterer andre ting tidligere i livet.. men jeg vil har rød sportsbil før jeg blir 50!! :))

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...