liberty Startet 3.Desember.2013 Del på Facebook Startet 3.Desember.2013 Jeg har en Wallas safeflame ceramic 100 i deler som jeg var tenkt og hive men er det noen som trenger deler så kan jeg sende den mot porto Bilde av en tilsvarende Wallas Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 3.Desember.2013 Del på Facebook Svart 3.Desember.2013 Nåja, ikke helt enig i at den som er avbildet er tilsvarende en Wallas Safeflame Ceramic 100. Det er tross alt noen modeller mellom disse, med utvikling av brennere og effekter. Det eneste som er likt/tilsvarende, er den keramiske kokeplaten Ceramic 100 var 1ste generasjon kokeapparater med keramisk kokeplate. Samme brenner som kokeapparatene 1000. 900 og varmerne 1300, 1600, 1800, 2400 og 3200. En såkalt S-brenner Så kom 100x, med en X-brenner. Modellene var i samme periode 100x, 100xU (senere 90U). I dag finnes X-brenner i Wallas 90t og 800t Etter dette kom 95D og 95DU, med dieselbrennere Den på bildet er en Ceramic 85DP, med dieselbrenner - som også brenner heeelt utmerket på fritidsparafin. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Fusebox Svart 4.Desember.2013 Del på Facebook Svart 4.Desember.2013 Heisann. Jeg har en liten flekk i garasjen som er ledig. Passer fint med en slik sak der, om ikke andre har fått tilslaget enda. Haster litt, da den flekken sikkert ikke er ledig veldig lenge... Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 4.Desember.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Desember.2013 (redigert) Det er en som gjerne ville ha topplaten som sente en IM i morges resten kan jeg sende til deg hvis du er intrisert Redigert 4.Desember.2013 av liberty (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 5.Desember.2013 Del på Facebook Svart 5.Desember.2013 Trenger ikke det. Var et lite håp om å sette den i stand, men bedre om noen som trenger delene får den. Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 5.Desember.2013 Del på Facebook Svart 5.Desember.2013 Kunne vært interessant å vite hva som var galt med den i utgangspunktet Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.