Jens_P Svart 17.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2013 Det er ingen båtplasser på faste brygger lenger i Holmestrand, Jo da, alle som ligger mot moloene i Hagemann. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
M/S Bastard Svart 17.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2013 Ja, det stemmer vel ja, jeg har ikke vært der og kikket etter at det ble nytt Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 17.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2013 Flo og fjære? I Holmestrand? Sammen med stormflo blir det ofte vann over faste brygger. Egenerfaring der jeg ligger et drøyt steinkast fra Holmestrand. Derfor min utredning om fortøyning mot faste brygger. Det dyttes mye sjø inn Oslofjorden på stormfulle dager med sønnavind. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
M/S Bastard Svart 17.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2013 Jeg lå her før det ble plass for småbåter, vannet står over nedre trinnet på brygga Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.