dude Startet 6.Desember.2013 Link til dette innlegget Startet 6.Desember.2013 Jeg har en Yanmar 4 LH-DTE med motornummer 21228 og kunne tenke meg å vite når denne ble produsert. Yanmar Norge sier de ikke brukte dette nummeret i sine dokumentarkiver fra denne tiden, og kunne ikke hjelpe meg. dessuten mente den ellers hyggelige damen der at det kanskje skulle stå en N foran dette nummeret? Dette er snakk om nummer som står på plate på varmeveksler/manifold på toppen av motor, og det hadde vært fint om noen med samme motor kunne fortalt om oppbygging av sitt nummer og sin årsmodell slik at jeg kan fastslå min modell. de ble produsert mellom 1987 og 2003. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 7.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2013 Samme motortype med motornr 23694 var -98 modell. Er vel kanskje bare et nr som bare øker med antall produsert og som ikke forteller så mye annet? Sitér dette innlegget Link to post
romlingen Svart 7.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2013 Har 2 av de i min båt. Nr 23260 og 23262. De er også 1998 modeller Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.