ut mot havet Startet 7.Desember.2013 Del på Facebook Startet 7.Desember.2013 Har søkt på nettet etter noko form for forum for oss med Halco men kan ikkje finne noko, hadde vert fint med eit forum der ein kan dele erfaringer og diskutere ulike ting relatert til Halcobåtene. Det er heilt sikkert mange som kan tenke seg noko slikt. Eventuelt kan vi starte eigen tråd. Halcotråden. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 7.Desember.2013 Del på Facebook Svart 7.Desember.2013 Godt forslag! Er nok mange Halcoer rundt omkring som fortsatt er i bruk. Sitér dette innlegget Link to post
navid Svart 7.Desember.2013 Del på Facebook Svart 7.Desember.2013 Er med på den..... Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 8.Desember.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Desember.2013 Fin skute dette "navid". Trur vi treng ein slik tråd, eg starter derfor Halco tråden, tråden for dei som har ein Halco uansett type. Sitér dette innlegget Link to post
Gutek Svart 8.Desember.2013 Del på Facebook Svart 8.Desember.2013 Jeg blir gjerne med.Har en Halco jeg er veldig glad i ! 2005 Modell !!!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 8.Desember.2013 Del på Facebook Svart 8.Desember.2013 Her er forresten mit prosjekt: https://baatplassen.no/i/topic/5764-prosjekt-halco-26/?fromsearch=1 Mit neste prosjekt blir nok å forlenge båten et par fot under plattformen. Synes 26 foteren blir litt baktung med VP41 og gummibåt og påhengsmotor på hekken. I marsfart har eg max flaps for at den skal gå best. Har derfor trua på at 2 oppdriftkasser som forlenging av skroget vil virke positivt. Noen som har gjort tilsvarende jobb? Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 8.Desember.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Desember.2013 Eg har starta ein ny tråd " Halco tråden " kan vi bruke den, vert litt greiere å finne for eventuelt nye medlemer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.