Moyja Startet 7.Desember.2013 Link til dette innlegget Startet 7.Desember.2013 Er det noen her som har demontert putene bake i en Draco 23SC Gen 2 ? Hvordan kom dere til muterne til ryggene, saget dere hull for og komme til? Sitér dette innlegget Link to post
Sabrina Svart 8.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2013 Jeg kjenner ikke din båt, men hadde samme problemet i min Biam. Der presset jeg puteryggen ut fra skottet og fikk presset inn et baufil blad med håndtak i enden. På den måten skar jeg av boltene. Når alt var fjernet og jeg fikk oversikten, skar jeg hull under i skottet under setene og monterte runde plastlokk for å komme til i fremtiden. Fikk laget nye puter og rygg segmenter i England. De ble helt supre med nye bolter. Mvh Sabrina Sitér dette innlegget Link to post
Sjøga Svart 8.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2013 på min var det hull bak sidetrekkene Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 8.Desember.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2013 Jeg trodde også at det var hull bak platene men det var ikke noen hull der. Det går heller ikke og gjøre som "Sabrina" foreslår heller uten og skade putene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.