Jump to content

Edit History

Nortonis Havulk

Nortonis Havulk

Hei, har fått meg en Halco 29 Økonomi med en 70HK Sabb Mitsubishi M4.295. Ser den er preget av tidens tann, trenger litt reperasjon av veldig mangen småskader eller svakheter i overskroget. Vet noen fargekoden på overdelen på Halco  ? Minnes Årsmodellen er rundt 1983.

Tenkte og kjøpe noe gelcoat sparkel or slipe litt rundt såra og sparkle hullene. Er det man bruker for dette ?

Nortonis Havulk

Nortonis Havulk

Hei, har fått meg en Halco 29 Økonomi med en 70HK Sabb Mitsubishi M4.295. Ser den er preget av tidens tann, trenger litt reperasjon av veldig mangen småskader eller svakheter i overskroget. Vet noen fargekoden på overdelen på Halco  ? Minnes Årsmodellen er rundt 1983.

Tenkte og kjøpe noe gelcoat sparkel or sparkle noen hull, er det man bruker for dette ?

Nortonis Havulk

Nortonis Havulk

• Create New...