EvaLill Startet 14.Desember.2013 Link til dette innlegget Startet 14.Desember.2013 Har tenkt oss nedover til Mjøsa til sommeren med egen båt på tilhenger for og prøve fiskelykken , kommer i fra Brønnøysund - Hvor finner jeg innfo. om camping med båtutsett og med mulighet for og ha båten liggende ute så lenge vi er der , eller er der noen som har plasser og annbefale Mvh. Sven Sitér dette innlegget Link to post
Grimme Elling Svart 16.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2013 Hei. Jeg ville prøvd omkring Moelv, Tangen eller Kapp. Der er det noen fine campingplasser, der jeg vil tro det er mulighet for å sette ut båt, men alle stedene har vel båthavn i nærheten. Jeg har båt på Minnesund selv, men det er litt stort og åpent nede i sørenden. Det er kortere veg til andre hyggelige plasser oppe i midtre deler av Mjøsa. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
svebe Svart 17.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2013 Prøv denne http://trollingfiske.org/forum/topic/221-mj%C3%B8sa-ramper-og-fiskeregler/ Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 18.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2013 Det er båtutsettingsplasser rundt hele Mjøsa så det er lett å få satt ut båt. Mange av campingplassene har også dette, eller at de finnes i nærheten av disse. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Jori Svart 18.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2013 Veldig fint inne i furnesfjorden. På Hedmark siden. Ofte mye bedre vanntemperaturer også inni der. Gjerne 19-20 mens resten av Mjøsa har 16. Fjorden starter ved Hamar (sett sørifra) og går litt forbi Moelv. Flere bra campinger på det strekket og ett par rett i nærhet til båthavn. Mjøsa feriesenter ligger fantastiskbra til, og rett ved en stor båthavn, se link http://www.mjosaferie.no/. Selv kommer jeg fra den andre siden, men dette er en av perlene, den som også er like bra er Helgøya, veldig fint utpå der, men som sagt da er du i Mjøsas vanlige vannføring med ofte litt kaldt vann. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.