KARILLA Startet 14.Desember.2013 Link til dette innlegget Startet 14.Desember.2013 (redigert) Ønsker meg en skikkelig mulighet for å føre logg når vi er på tur. Bruker i dag Pages( apple sin word) fungerer flott mht tekst men ikke optimalt når det gjelder bilder. Er det noen her på forumet som har noen gode tips til program for I-Pad Redigert 14.Desember.2013 av HAIK (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Mulligan Svart 14.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2013 Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 14.Desember.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2013 Takk. Den er lastet ned og skal prøves i løpet av helgen :-) Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Stbotnen Svart 14.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2013 Boat Manager er også en grei App Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 14.Desember.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2013 Etter å lastet ned og hatt en lyn test av journal som vist til over, så tror jeg denne stetter mitt behov :-)) Ønsker skrive litt om plassene/turene vi er på. Når en også kan legge ved litt bilder så blir dette bra:-)) Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
cosmic Svart 14.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2013 Jeg har også lastet den ned,men er noe reklame nederst på arket. Lar det seg fjerne? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 14.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2013 Klikk på kleshengeren ute til høyre. Klikk på Remove Ads. Koster NOK 7. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 14.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2013 (redigert) Yoobe så grei ut. Tas i bruk for test. Kan synkes mot Icloud. Redigert 14.Desember.2013 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
kjeros Svart 14.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2013 Ønsker meg en skikkelig mulighet for å føre logg når vi er på tur. Bruker i dag Pages( apple sin word) fungerer flott mht tekst men ikke optimalt når det gjelder bilder. Er det noen her på forumet som har noen gode tips til program for I-Pad Har du testet Microsoft OneNote for iPad? Den sync'er (naturligvis!) ikke mot iCloud, men mot Microsoft SkyDrive. Programmet finnes også for iPhone og sync'es mot samme sted. Hvis du har OneNote installert på din Windows PC, har du tilgang til notatene der også. Håndtering av bilder og tekst er greit og ryddig. Det er egne knapper for innsetting av dato, bilder og tabeller. Det opprettes en arkfane for hvert notat. Jeg har ikke testet appen som båtlogg selv, men bruker den ganske mye i jobbsammenheng. Siden appen er gratis, koster det deg ikke mer enn noen minutter å teste hvorvidt den passer deg og ditt behov Sitér dette innlegget mvh kjeros-Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.